ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


סאונה היא בילוי אהוב ומרגיע עבור רבים שמוצאים בהזעה הקדחתנית אלמנט מרגיע ומנקה. השהייה בסאונה גורמת אמנם להזעה מוגברת, אך עבור רבים זהו בילוי ממלא מצברים. למרות מזג האוויר החם יחסית בישראל ניתן למצוא בקלות מכוני ספא ומכוני כושר הכוללים בתוכם גם סאונה. רבים הבוחרים ללכת לסאונה בזמנם הפנוי עושים זאת מסיבות רבות ומגוונות. יש המבקשים לשהות באותה סאונה לאחר אימון ספורט אינטנסיבי. השהייה בסאונה מרגיעה במעט את הגוף העייף ונותנת לספורטאי החובב את המנוחה הדרושה לו לאחר האימון. אמנם שהייה בסאונה לא אמורה להיות ארוכה במיוחד, אך רבים הבוחרים להאריך אותה או אפילו כאלה שלא, מאריכים באופן משמעותי את זמן האימון שלהם.
במדינות קרות יותר סאונה עשויה להיות פופולאריות אף יותר, יש לזכור שבישראל החמה, לא תמיד הכניסה לאותה סאונה חמות ומיוזעות מתאימה לכל אדם. הלחות באזורי מישור החוף גורמת לתנאי לחות וחום קשים, דבר שהופך את כניסה לסאונה למועדפת פחות על ידי רבים. בימי החורף המעטים ניתן לצפות כי רבים יותר יבקשו להשתמש באותה סאונה, שכן החורף הקר עשוי להיות תמריץ עבור רבים ליהנות במידה רבה מהחום של הסאונות. במדינות אירופה הקרות ניתן למצוא תשתית רחבה יותר למתקני ספא חמים לזמני החורף. בגרמניה למשל קיימות מרחצאות בערים רבות המאפשרות לתושבי העיר ולמבקרים ליהנות ממגוון רחב של סאונות ובריכות מכל הסוגים. סאונה היא כמובן בילוי פופולארי עקב הקור הרב בימי החורף הקפואים.
סאונה בישראל משמשת אנשים רבים האוהבים את הטיפול החמים. השהייה באותה סאונה מתאימה אמנם יותר לזמני חורף קרים, אך גם בסוף אימון ספורט או לעיתים לאחר יום עבודה או אפילו במסגרת חופשה, ניתן ליהנות מיתרונותיה של סאונה.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017