ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


חלק אינטגראלי מעיצוב חדר האמבט שלנו הוא בחירת משטח אמבט נעים למגע ולמראה. משטחי אמבט שונים קיימים כיום בשוק עיצוב הפנים ומאפשרים לנו לבחור מבין ההיצע הרחב משטחי אמבט שמתאימים לחדר האמבט הספציפי שלנו ולטעם האישי שלנו. כדי למצוא משטחי אמבט שיהיו נכונים לחדר האמבט שלנו, עלינו להתחשב במספר מאפיינים הקשורים לחדר האמבט שלנו, עלינו לבחון את עיצוב חדר האמבט כולו ואת האופן בו אנו רוצים לשלב משטחי אמבט עם מראהו הכללי של החדר. למהלך זה יש משמעות דקורטיבית בבחירת צבעי משטח האמבט וצורתו וגם משמעות של נוחות פרקטית, שכן בחירת משטחי אמבט משפיעה גם על נוחות הדריכה שלנו בחדר האמבט והופכת משטחי אמבט למשמעותיים בכל הנוע לאיכות השהיה בחדרי אמבט.
משטחי אמבט קיימים בשוק עיצוב הפנים במגוון רחב של צבעים ודגמים. כדי להבטיח את בחירת משטחי אמבט אופטימאליים עבורנו, נהיה חייבים לבחון ראשית את האופן בו נרצה לראות את חדר האמבט שלנו. יש לזכור כי משטחי אמבט הם חלק מהותי ומרכזי בחדר האמבט ולכן במקרים רבים יש להתחיל עם בחירת הצבע והדגם שלהם ולבחור את שאר המרכיבים באופן שיתאים לצבע משטח האמבט. התחרות הרבה בשוק עיצוב הפנים גורמת להיצע משטחי אמבט לגדול ולהשתבח. כיום ניתן למצוא משטחי אמבט בצבעים נועזים ויצירתיים יותר מבעבר. הצבע הלבן ששלט שנים רבות ללא עוררין בחדרי האמבט, נאבק כיום בתחרות עזה מצד צבעים אחרים.
משטחי אמבט הם חלק אינטגראלי מחדר האמבט שלנו כולו. בחירת משטחי אמבט חייבת להתחשב הן במימד הדקורטיבי של החדר והן במימד הפונקציונאלי שלו. איכות המראה של חדר האמבט ואיכות השהייה בו , יקבעו באופן משמעותי על פי בחירת משטח האמבט.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017