ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


ישנם מקומות רבים בבית המגורים הממוצע בהם נוכל מקם מראות. אופי השימוש במראות גוזר במקרים רבים את שיקולי המיקום שלהם ומאפשר לנו למצוא עבורם את המיקומים האידיאלים בחדרים ומקומות מסוימים בבית המגורים הדמה לנו שאותן מראות הן חובה והכרח במקום בו הן נמצאות. מטרתן של מראות אלה היא לאפשר לנו לבחון את עצמנו ואת המראה שלנו במקומות בהם אנו עשויים להפיק מכך תועלת.
במרבית חדרי האמבטיה או הרחצה ממוקמות מראות מעל הכיור, הכוונה במקרים אלו היא כמובן לאפשר לנו לבחון את עצמנו בזמן שאנו מבצעים פעולות ניקוי עצמי או טיפוח לאחר המקלחת או לפניה. כיור הרחצה של חדר האמבטיה משמש אותנו לגילוח המצריך מראות שיראו לנו את פנינו בזמן הגילוח. גם פעולות כמו איפור או ייבוש השיער מצריכות מראות שיאפשרו לבחון את עצמנו בעת ביצוען.
ישנם מקומות נוספים בהם נבחר למקם מראות, דלתותיהן של ארונות רבים במיוחד בחדרי שינה השונים מאובזרים במראות שמטרתן לאפשר לנו בחינה זריזה של ההופעה לאחר בחירת הבגדים ולבישתם. מראות בחדרי השינה ובתוך ארונות הבגדים מאפשרות לנו למדוד בגדים ביתר קלות כאשר אנו מבקשים למצוא לעצמנו את ההופעה האידיאלית. הנוחות של מיקום מראות בדלתות הארונות הופך את התקנתן לכמעט טבעית.
נבחר למקם מראות גם ביציאה או בכניסה לבית המגורים, ההיגיון שעומד מאחורי מיקום זה הוא טוען כי נרצה לבחון את ההופעה שלנו בפעם האחרונה בטרם היציאה לרחוב. מקיום מראות ביציאה מבית המגורים מאפשר לנו לבחון את ההופעה שלנו בטרם היציאה ולמנוע אי נעימויות שעשויות לצוץ במידה ודברים כלשהם בהופעתנו אינם כשורה. ניתן למקם מראות גם במקומות רבים אחרים ברחבי הבית.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017