ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


כלים סניטריים משמשים אותנו באופן תדיר במהלך שגרת היומיום, באזורים רבים בבית המגורים שלנו נרצה לדעת שאותם כלים סניטריים בהם אנו משתמשים אכן כשמם הם, ושומרים על רמת סניטריות והיגיינה גבוהה, לצורך כך יש להקפיד באופן תדיר ככל הניתן על ניקיונם הקפדני. כלים סניטריים משמשים לרוב במקומות בהם יש שימוש תדיר במים או במקומות בהם רמת הניקיון נחשבת למשמעותית יותר, דווקא משום נטייתם האפשרית של אותם מקומות לצבירת לכלוך. אם מדובר בחדר השירותים עלינו לבחון באופן קפדני במיוחד את ניקיונם השגרתי של אותם כלים סניטריים הקיימים בהם, כגון אסלת השירותים. אולם יש להקפיד גם בחינה שגרתית של לכלים סניטריים בחדרי האמבטיה השונים, אמנם חדרי אמבטיה נתפסים כמלוכלכים פחות מחדרי השירותים, אולם ניקיון הכיורים בהם עשוי גם הוא להיות משמעותי מבחינה היגיינית.
כלים סניטריים בחדרי השירותים זוכים לרוב לתשומת לב מיוחדת בכל הקשור לניקיון, אמנם ניקיון שירותים נחשב לרוב לעבודה שחורה ונחותה יותר מניקיון שאר החדרים, אך החשיבות שלו היא גדולה מבקרים רבים, הרבה יותר. כלים סניטריים נקיים בחדרי השירותים הם משמעותיים מאוד לניקיון בית המגורים כולו. רק במדיה וחדרי השירותים יהיו נקיים והיגייניים יוכל בית המגורים להיחשב כנקי באמת.
למרות חשיבותם של כלים סניטריים היגייניים בחדרי השירותים, עלינו לבחון גם את ניקיונם בשאר חלקי הבית. חדר האמבטיה ואותם כלים סניטריים שבתוכו, חשובים גם הם לשמירה על בית נקי והיגייני. חדר האמבטיה מאפשר לנו לשמור על הניקיון האישי שלנו, לכן במידה ואותו חדר אמבטיה ואותם כלים סניטריים שבו יהיו מלוכלכים, לא נוכל לקבוע כי רמת ההיגיינה והניקיון שבביתנו היא אכן גבוהה כלל הניתן.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017