ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


בחירת כיורים מתאימים לחדר המטבח חשובה באופן משמעותי ליצירת מטבח נוח ויעיל לשימוש. כיורים הם גם גורם משמעותי ביעילות ונוחות השימוש של חדר האמבטיה. כיורים משמשים אותנו למטרות רבות ומגוונות, החל משטיפת ידיים פשוטה לפני הארוחה ועד לבישולים או שטיפת כלים. כאשר אנו בוחנים את כיורים שנרצה להתקין בחדרי האמבטיה והמטבח, עלינו לבחון את אותם שיקולים ולבחור לעצמנו כיורים שיתאימו בגודלם ובצורתם לצרכים שלנו.
כיורים למטבח משמשים אותנו במקרים רבים בזמן תהליך הבישול, השימוש התדיר במים ובנוזלים אחרים הופך את כיורים למרחב עבודה שמיש במיוחד. במקרים רבים אנו עלולים להיתקל בחוסר נוחות משווע בזמן תהליך הבישול, זאת כתוצאה משימוש בכיורים שגודלם או מיקומם אינו מתאים עבור המטבח ועבור תהליך הבישול בו אנו עוסקים. בעיות אלו עשויות להפוך את תהליך הבישול לקשה יותר ויעיל הרבה פחות. כדי למצוא את הגודל ומיקום האידיאלי של כיורים בחדר המטבח עלינו לשקול לעומק את השימושים שלנו במטבח כולו ובכיורים באופן פרטני. המידה ולא נעשה זאת אנו עשויים ליצור לעצמנו מרחב עבודה לא יעיל ולא נוח. כיורים צריכים להיות מותאמים למטבח גם מבחינת גודלם. מטבח המשמש לבישול לאנשים רבים, חייב כיורים גדולים יחסית שיאפשרו עבודה נוחה ויעילה.
כיורים הם חלק משמעותי גם מחדר האמבטיה, מבלד הצורכים הבסיסיים של שטיפת ידיים וצחצוח שיניים, אנו עשויים השתמש באותם כיורים למטרות רבות אחרות. ראשית מילוי מים לדליים או לכל מטרה אחרת תתבצע לרוב תוך שימוש באותם כיורים הממוקמים באמבטיה. במקרים כאלה עלינו לבחון את גודל הכיור ואת המרחק בים פיית הברז לבין תחתית הכיור, זאת כדי לאפשר מילוי נוח ויעיל של מים.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017