ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


חיפויים בסביבה הביתית משמשים אותנו לעיתים מזדמנות הן להגנה על קירות או חלקים אחרים של הבית, במקרים אחרים אנו עשויי לנצל את אותם חיפויים גם לשיפור עיצוב הבית. בין אם נבחר בחיפוי חיצוני לבית וגם אם בחר בחיפויים פנימיים לקירות או לחלקים אחרים בתוך הבית, עלינו לבחון את מיקום החיפויים ואת האופן שבו הם משמשים אותנו הם מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה אסתטית. במקרים רבים נבחר למקם חיפויים בחדרי מדרגות שונים, השיקולים לכך עשויים להיות הן דקורטיביים והן פונקציונאליים. במקרים אחרים נבחר להתקין חיפויים במקומות אחרים הדורשים הגנה או שדרוג מסוג אחר. בכל אחד מן המקרים האלו עלינו לקחת בחשבון את שני המשתנים החשובים לנו ביותר, הצורך הפונקציונאלי מאותם חיפויים והשפעתם על המרחב הדקורטיבי של בית המגורים.
חיפויים כמו עולם עיצוב הפנים כולו מושפעים באופן משמעותי מעליית רמת החיים בעולם המערבי, המבחר העומד בפנינו כיום הוא רחב ומגוון ומאפשר לנו לבחור חיפויים מחומרים ומסוגים שונים. כדי לבחור חיפויים מתאימים עבורנו, עלינו ראשית להגדיר את המקום בו נרצה להתקין את אותם חיפויים ואת הצרכים שלנו מהם. חיפויים שיתאימו לחדרים מסוימים בתוך הבית לא בהכרח יתאימו לקירותיו החיצוניים של הבית. במקרים אחרים חיפויים שיהיו אלגנטיים במקום מסוים עשויים ליצור תחושת דיסהרמוניה קשה במקומות אחרים. לכן יש לבחון בכובד ראש את הצרכים שלנו מאותם חיפויים ולפיכך לבחור את המתאימים לנו ביותר.
בעת ביצוע סקר השוק למציאת חיפויים מתאימים וזולים ולצורך בחירת איש מקצוע שיתקין עבורנו את החיפויים עלינו לקחת בחשבון את גודל האזור שאנו מתכוונים לצפות בחיפויים ואת מסגרת התקציב שעומדת לרשותנו וכך לנסות למצוא את המחיר המשתלם ביותר עבורנו.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017