ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


חיפוי חוץ משמש להגנת קירות חיצוניים בבית המגורים, הצורך בחומרים נוספים שיגנו על קירות חיצוניים במקומות מסוימים, או במקרה של חיפויים אחרים גם על קירותיו הפנימי הוא קריטי לעמידותם של קירות אלה אל מול נזקי הסביבה והזמן. חיפוי חוץ איכותי עשוי להיות משתלם באופן כפול, ראשית השימוש הפונקציונאלי שלו, כמגן על קירות הבית מפני רטיבות או נזקים אחרים, תפקיד זה הוא קריטי עבור בניית הבית ולא ניתן במקרים רבים לוותר עליו. הרווח השני שלנו עשוי להיות מאופיו הדקורטיבי של חיפוי חוץ מוצלח, אנו עשויים לנצל את הצורך הפונקציונאלי בחיפוי חוץ וליצור לעצמנו תוספת דקורטיבית משמעותית למראה החיצוני של בית המגורים שלנו.
חיפוי חוץ קיימים במגוון רחב של סוגים וחומרים, במקרים רבים נוכל להתייעץ עם בעל מקצוע שיסביר לנו על האפשרויות שעומדות בפנינו. חיפוי חוץ מוצלח ידע לשלב את הצרכים הפונקציונאליים שכרוכים בניית הבית ובעמידות שלו, אל בנוסף עלינו תמיד לקחת בחשבון את המשמעות הדקורטיבית של חיפוי חוץ אסתטי על המראה החיצוני של הקיר אותו הוא מצפה. ניתן להשתמש בחיפוי חוץ גם עבור חלקים שאינם חלק ממבנה הבית עצמו. אם בחצר הבית שלנו ישנו מבנה או חלק שדורש הגנה בפני נזקי מזג האוויר אנו עשויים להשתמש בסוג מסוים של חיפוי חוץ כדי לשמור על אותו חלק.
חיפוי חוץ עשוי להיות מיוצר מחומרים שונים, לכן יש לבחון את סוג החומר ואת ההתאמה שלו לקיר הספציפי, במידה ואותו חיפוי חוץ הומלץ לנו כחומר עמיד ומתאים למשימה, נוכל להתקדם לשלב הדקורטיבי ולבחון את ההתאמה של אותו חיפוי חוץ למראה הקיר כולו. נעדיף לבחור חיפוי חוץ שישפר מראהו החיצוני של הבית בו אנו גרים.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017