ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


שדרוג חדרי אמבטיה עשוי להיות משמעותי עבור שיפור איכות החיים שלנו בבית המגורים, אנו נוטים להשתמש בחדרי אמבטיה בתדירות גבוהה במשך היום ובמקרים רבים לא רק לצורך הרחצה באמבטיה. אנו משתמשים בחדרי אמבטיה בבוקר כדי לצחצח שיניים, להתגלח או לארגן את עצמנו מול המראה, אנו משתמשים בחדר האמבטיה בכל פעם שאנו רוצים לבחון את המראה שלנו וכדי לשטוף פנים או ידיים. ברוב המקרים נעבור באותם חדרי אמבטיה מספר פעמים נוסף לאורך היום שלנו וזאת מבלי לציין את מספר המקלחות שאנו עושים ביום ממוצע, אחדים מתקלחים פעם אחת ביום בעוד אחרים עשויים לפקוד את האמבטיה מספר רב יותר של פעמים. חשיבותם של חדרי אמבטיה נוחים לשימוש ונעימים היא קריטית עבו יצירת מרחב מחיה ביתי נוח לשימוש.
חדרי אמבטיה מורכבים ממספר רב של חלקים, ראשית יש לנו את הכיור בו אנו מבצעים את פעולות הרחצה הקטנות ואת צחצוח השיניים, לאחר מכן יש לנו את החלק המרכזי והגדול של חדרי מקלחת רבים והוא איזור הרחצה בין אם באמבטיה ובין אם לאו. במקרים רבים ממוקמת גם אסלת השירותים בתוך חדרי אמבטיה, במקרים מסוימים עם חציצה בינם לבין איזור הרחצה. בנוסף לכל החלקים החשובים האלו, עלינו למצוא מקום גם לארונות אמבטיה נוחים ומרווחים וגם לחפצים נוספים, כגון שטיח אמבטיה או מתלים למגבות.
כדי ליצור חדרי אמבטיה אידיאלים, עלינו לדעת כיצד לשלב באופן אופטימאלי את המרכיבים האלו, כך שהם יצרו מרחב נוח לכל אותם שימושים שונים שאנו מיעדים עבורם. שילוב מוצלח של כל המרכיבים האלו יהפוך את חדרי אמבטיה לנוחים לשימוש וישפר באופן משמעותי את נוחות השימוש בהם. חדרי אמבטיה בהם לא נשקיע את המאמץ הנוסף עשויים לפגוע לנו באיכות החיים.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017