ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


התקנת ג'קוזי בבית המגורים הפרטי היא סוג של חלום עבור רבים, השוני בין בית מגורים סטנדרטי בעל אמבטיה רגילה לבין בית מגורים עם ג'קוזי הוא משמעותי ביותר עבור רבים בכל הקשור לאיכות ורמת החיים באותו הבית. אמנם הרחצה בג'קוזי צורכת כמויות גדולות של מים בהתאם לגודל הג'קוזי, אך ההנאה מן השימוש בו עושה את בניית הג'קוזי בתוך בית המגורים לפופולארית במיוחד עבור רבים. במקום לנסוע לספא יקר כדי ליהנות מיתרונותיו של ג'קוזי מפנק יכולים דיירי הבית ליהנות מיתרונותיו באופן מידי וזמין הרבה יותר. התענוג הגדול מצריך אמנם הוצאה כספית לא מבוטלת, שכן קיימים סוגים שונים ומגוונים של סוגי ג'קוזי בשוק הרחב, אך עבור רבים האפשרות ליהנות משירותיו של ג'קוזי, אפילו קטן וצנוע, שווה כל שקל.
ג'קוזי ביתי נחשב עבור רבים למותרות המיועדות רק לעשירון העליון, כפי שציינתי קודם לכן, ג'קוזי הוא אמנם הוצאה משמעותית הן בשלב הבנייה והן לאחר הבנייה בשל הוצאות התחזוקה, אך יש לזכור שכיום ניתן לבנות ולתחזק ג'קוזי במחירים סבירים גם עבור אלה שאינם מגדירים עצמם כעשירים מופלגים. חברות שונות מציעות כיום מגוון רחב מאוד של אפשרויות לבניית ג'קוזי ביתי, השוני בין הדגמים השונים והאפשרויות השונות שמציע כל ג'קוזי, עשוי להיות משמעותי מאוד. ההבדלים באיכות וגודל הג'קוזי משפיעים באופן משמעותי גם בכל הקשור לעלות הכספית של הבנייה והתחזוקה. מיותר לציין שבניית ג'קוזי יוקרתי ומפואר תעלה סכומים גדולים ש לכסף ותצריך השקעה רבה בתחזוקה שלו, אולם ניתן למצוא גם ג'קוזי קטן ואיכותי במחיר נמוך והגיוני יותר.
בניית ג'קוזי בבית הפרטי היא אכן הוצאה כספית משמעותית עבור רבים, למרות זאת היתרונות של ג'קוזי מפנק בהישג יד משכנעות רבים להשקיע ולבנות ג'קוזי תחת קורת הגג תחתה הם חיים.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017