ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


בריכות שחיה הופכות לרלוונטיות יותר עבור רבים בימי הקיץ החמים, הבריחה הזמנית מהשמש היוקדת ומתחושת החום ולחות המתישים עשויה להפוך יום קיץ שמשי וחם מסיוט לתענוג צרוף. אוכלוסיה זו של מבקרים באותן בריכות שחיה נוהגים לפקוד אותה בחודשי הקיץ בלבד כאשר מזג האוויר הופך את הבילוי באותן בריכות שחיה לאטרקטיבי לכל המשפחה. אולם ישנה גם אוכלוסיה שלמה של אוהבי שחיה המקדישים זמן רב לביקורים באותן בריכות שחייה גם בחודשי החורף הקרים יותר. השיקולים של כל האחת מן הקבוצות לבחירת בריכות שחיה המועדפות עליה הן שונות ומונעות משיקולים שונים. בעוד אלה שמבלים רק את חודשי הקיץ בבריכות שחיה מבקשים לעצמם מנוי עונתי ורגישים פחות לאיכות המתקנים, השחיינים מחפשים מנוי שנתי ורגישים באופן משמעותי יותר למימדים הטכניים של הבריכה ולאיכות השחייה והשהייה בה.
בריכות שחייה הן בילוי מועדף למשפחות רבות, במיוחד במקומות בם אין חוף רחצה מוסדר. בריכות שחיה הן פיתרון טוב לתעסוקה עבור הילדים בשעות היום גם כאשר ההורים מצטרפים אליהם וגם באופן עצמאי. השיקולים שיכריעו את בחירת בריכות שחיה במקרים אלו יהיה לרוב שיקולי המרחק הגיאוגרפי וההוצאה הכספית לבן אדם. אמנם לאיכות מתקני הבריכה ולרמת התחזוקה יש חשיבות נוספת, אך סביר שהורים יעדיפו לשלוח את ילדיהם לבריכת שחיה שנמצאת בקרבת מקום ולא בקצה השני של העיר.
בחירת בריכות שחיה המיועדות לשחיינים המבקשים להשתמש בהן לאורך כל השנה מצריכות במקרים רבים מרכיבים אחרים. עבור שחיינים חובבים רבים, חשוב שאותן בריכות שחיה יהיו גדולות מספיק כדי לאפשר שחייה רצופה וללא סיבובים תכופים. יתר על כן עומס השחיינים בבריכה עשוי להיות מכשול ובנוסף גם האפשרות לרחצה בבריכה גם בזמנים קרים בחורף.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017