ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


בריכות בבתים פרטיים נחשבו לאורך שנים כסמל סטאטוס המצביע על המעמד הכלכלי אליו שייכים דיירי הבית. בעלי הבריכות נחשבו תמיד לאנשים עמידים ומוצלחים לפחות בפן הכלכלי. רבים מאיתנו עדיים מרימים גבה כאשר אנו שומעים על מכר או קרוב משפחה שבונה בחצר הבית שלו בריכה או שקונה בית עם בריכה. בריכות פרטיות אינן עסק זול והן מצריכות השקעה כספית לא מבוטל הכוללת את הקצאת השטח המספיק לבניית הבריכה ואת האמצעים הכלכליים לבנות את הבריכה ולתחזק אותה. אולם למרות שעבור רבים בניית בריכה פרטית עשויה אכן לסמל הצלחה אישית או עסקית גדולה המאפשרת שדרוג משמעותי ברמת החיים, יש לזכור שכיום בניית בריכות בפרטיות היא זמינה וזולה יותר מאשר בעבר. רבים ששטח החצר שלהם מאפשר בנייה של בריכה פרטית קטנה או גדולה, עשויים לשקול בניית בריכה גם אם הם לא משתייכים לעשירון העליון. מובן שעלות הקרקע היא תלוית מיקום, שטח במרכז הארץ יעלה יותר משטח בפריפריה, אולם עלות בניית הבריכה עצמה עשוי להיות זול יותר וזמין יותר מאשר בעבר.
בריכות פרטיות מאפשרות לדייר הבית בו הן ממוקמות רמת חיים גבוהה בעיקר בחודשי הקיץ. הרחצה הקבועה בבריכות פרטיות ללא צורך בנסיעה או יציאה מהבית עשויה להפוך בית מגורים סטנדרטי לבית מגורים שמעניק אופציות בידור ופעילות מגוונות. האפשרויות הטכנולוגיות מקנות לחברות השונות המתעסקות בבניית בריכות אפשרות לבנות את הבריכות במהירות רבה יותר ובמחיר זול יותר. בריכות שעשויות מפיברגלאס המצופה בחומרים אקריליים הופכות פופולאריות יותר בימנו.
בריכות פרטיות ימשיכו לשמש כסמל להצלחה והשתייכות למעמד כלכלי גבוה גם בעתיד הנראה לעין, אולם בנוסף לסמל הסטאטוס שהן מייצגות הן גם שדרוג עצום לחיי היומיום במחיר שהולך ונהיה הגיוני יותר.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017