ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


בחירת ברזים לאמבטיה היא תהליך שצריך להביא בחשבון מספר מרכיבים, ברזים לאמבטיה משמשים אותנו באופן שונה מאשר ברזים במקומות אחרים ברחבי הבית, כגון הכיור בחדר המטבח והאמבטיה או כגון ברזים בחצר הבית המשמשים להשקיית הגינה. בחירת ברזים לאמבטיה צריכה להיות משולבת עם קניית האמבטיה והתקנתה. מיקום של ברזים לאמבטיה ביחס לאמבטיה עצמה הוא חשוב לצורך תפקודה התקין של המערכת כולה. שימשום של ברזים לאמבטיה בניגוד לברזי הכיורים של חדרי המטבח והאמבטיה הוא נדיר יותר, ברוב המקרים נשתמש בברזים לאמבטיה כאשר נרצה לבצע רחצה באמבטיה או כאש נרצה למלא כלים מסוימים למים, כגון דליים לשטיפת הרצפה. מנגד כמות המים שאנו מצפים מברזי האמבטיה לספק לנו תוך זמן קצר היא גבוהה יחסית. כדי למלא את כל נפח האמבטיה במן שיאפשר לנו ליהנות ככל הניתן מחום המים, צריכים ברזים לאמבטיה להיות מסוגלים לנפק זרם מים חזק במיוחד.
בחירת ברזים לאמבטיה צריכה להביא בחשבון את שיקולים אלה ולתת עבורם מענה אופטימאלי. ברזים איכותיים לאמבטיה יאפשרו לנו להשתמש בזרם חזק יחסית ובנוחות מקסימאלית יש לזכור שלמרות השימוש הנדיר יותר בברזי האמבטיה, גם האיכות והעמידות שלהם חשובה, שכן לא נוכל לרחוץ באמבטיה באופן אידיאלי כאשר זרם המים החמים או הקרים אינו מתפקד כראוי. זרימת המים התקינה היא מרכיב חשוב במיוחד בברזי האמבטיה שכן, במידה ולא נקבל זרם מים מתאים, אנו עשויים לפספס את המטרה של ברזי אמבטיה.
בחירת ברזים לאמבטיה צריכה להתחשב בכל השיקולים האלו ולנסות למצוא ברזים לאמבטיה שיתאימו באופן אופטימאלי לחדר האמבטיה שלנו ולצרכים שלו. איכות זרם המים ועמידותם של ברזים לאמבטיה היא קריטית עבור שימוש יעיל ואיכותי באותן אמבטיות.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017