ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


ארכיטקטורה עשויה להישמע כמילה מפחידה ומאיימת עבור מי שבוחר לבנות אץ בית המגורים שלו. המילה מעלה במקרים רבים קונוטציה של מבנים היסטוריים ומפוארים רבים מתקופות שונות במהל ההיסטוריה. נהוג לדבר על ארכיטקטורה כאשר בוחנים את עיצובם ובנייתם של מבנים רבים מעבר לים ובתקופות רחוקות. גם בעולם האקדמי, נהוג להתמקד סוגים שונים של ארכיטקטורה בתקופות שונות במהלך ההיסטוריה ולהשוות ביניהן ובים התרבויות והתקופות אותן הם יצגו. במקרים רבים ארכיטקטורה סימלה באופן מסוים את התרבות בו היא נוצרה ואת הצרכים הקיומיים של אותה תרבות בסביבת המחיה שלה. אם נבחן ארכיטקטורה באירופה לאורך השנים נוכל לנתח באופן אפקטיבי חלקים רבים מהתרבות ומהתפתחות ההיסטוריה האנושית על היבשת.
החשיבות הגדולה של ארכיטקטורה לא צריכה להרתיע את הבוחרים לעצב את ביתם, שכן התרגום העברי של המילה, לא משנה את משמעותה הסמנטית, אך מוריד ממנה עול היסטורי רב. ארכיטקטורה בעברית פשוטה יכולה פשוט להיקרא אדריכלות וכך להפוך את היחס אליה לקל ונעים יותר. נכון שאדריכלות אינה מילה בעלת משמעיות היסטוריות רבות כל כך, אך היא משמשת בדיוק באותו אופן כפי שמשמשת ארכיטקטורה בכל הקשור לבניית הבית ועיצובו.
ארכיטקטורה, או אדריכלות הם מקצועות הדורשים הן יכולות טכניות ברמה גבוהה, כגון שרטוט והבנה הנדסית ומתמטית ובנוסף גם יכולות עיצוב ברמה גבוהה. כאשר אנו בונים בית מגורים נרצה שהבית יהיה מתוכנן בקפידה ויהיה נוחו בטוח ויעיל למחיה, בנוסף לא נרצה להתפשר על הפן האסתטי ונדרוש בית מגורים יפה ונעים למחיה. ארכיטקטורה מוצלחת תדע לשלב בין שני המרכיבים וליצור עבורנו את מרחב המחיה אופטימאלי. ארכיטקטורה בעידן המודרני מציעה לנו אופציות רבות ומגוונות לצורך מימוש הצרכים שלנו מבית המגורים.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017