ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אמבטיות-מה אפשר להגיד על אמבטיות שאנחנו לא יודעים? אמבטיות נועדו לפנק. בעוד בעבר לא היה היתרון של דוש והיה הכרח להשתמש באמבטיות (והשימוש בהם לעיתים היה לא נוח בעליל כמו הצורך להרתיח מים לא דרך דוד חשמלי או סולרי וההמתנה עד שהאמבטיה תהיה מוכנה הפכו את השימוש בו למיוחד מאוד ואפשר להגיד נדיר), בימינו בהרבה בתים תפס השימוש בדוש רגיל כדי לבצע את מלאכת הניקיון הגופני.

אמבטיות הפכו למותרות- המותרות לקחת את הזמן בתוך האמבטיה, לשהות שם למשך כמה שעות (ובשביל מה למלא אמבטיה אם לא מתכוונים לשהות שם למשך הרבה זמן? בשביל מה לבזבז את המים היקרים שגם ככה חסרים לנו בשביל כמה דקות בודדות?) ולצאת רעננים ונקיים כמו שהרבה זמן לא קרה, עם עור סבתא, עור אדום מהחום וחיוך גדול על הפנים.

אמבטיות באות בגדלים שונים, בצורות שונות, עם תוספים שונים ומשונים- מאמבטיות בעלות מדרגה שאפשר לשבת עליהן, לאמבטיות צרות יחסית שאפשר רק לשבת בהן, לאמבטיות מלכותיות וגדולות. אמבטיות יכולות לבוא גם בצורת ג'קוזי, בצורת רבע עיגול או אמבטיות מרובעות "רגילות"- אמבטיות באות במבחרים שונים בצורות שונות ובגדלים שונים ומאפשרים מבחר גדול למי שחשקה נפשו באמבטיה.

בחיים המודרניים כשלאנשים אין יותר מדי זמן להקדיש לעצמם, השימוש של אמבטיות הפך להיות פינוק רציני- צריך לפנות לו זמן בלו"ז כדי להיכנס בלי לחץ ובלי דאגות לתוך האמבטיה, להירגע ופשוט להנות מהליטוף הנעים של המים על העור שלנו.
אם באמבטיה חשקה נפשכם, נשאר לכם רק לבחור איזו מבין כל הסוגים של אמבטיות אתם רוצים. בהצלחה!

עצות לעיצוב אמבטיות

עיצוב אמבטיה הוא הליך מורכב אשר לו יותר מדרך אחת לביצוע. יחד עם זאת, לא כל אופן עיצוב מתאים לכל חדר אמבטיה. יש צורך לבחון את החדר מבחינה עיצובית ולראות מהו המוצר המועדף לחדר האמבטיה שלכם. עיצוב אמבטיות מבוסס בעיקרו על הדבקת אריחים לקירות שלה. יש לקחת בחשבון מהם סוגי האריחים הרצויים לכם כבר במעמד קניית הבית:

עיצוב אמבטיות באמצעות חרסינה

עיצוב החרסינה מתאים לחדר אמבטיה אשר צבעים בעלי גוון בהיר שולטים בו. החרסינה היא בוהקת, ומתאימה יותר להיצבע בצבעים בהירים מאשר בצבעים כמו שחור או חום כהה, בשל כך שעם צבעים אלו כל אלמנט הבוהק של החרסינה נעלם, וזהו האפקט החזק ביותר של חומר זה. אם בחדר האמבטיה שלכם ישנו אור לבן, ריבוי של מראות, והשיש שלכם צבוע לבן או בז', עיצוב חרסינה הוא העיצוב המתאים ביותר עבור חדר האמבטיה שלכם.

עיצוב אמבטיות באמצעות שיש

גם אריחי שיש משמשים לעיצוב אמבטיה. השיש מתאים יותר לחדר אמבטיה כהה יותר בצבעיו, אשר בלאו הכי – הסיכוי ליהנות מהברק של החרסינה שואף לסיכויים נמוכים. חדרי אמבטיה עם אור צהוב, אשר הכיור שלהם בעל צבעים כהים יכולים להיות מעוצבים באריחי שיש. ללא קשר לצבע של השיש, תכונת הברק שלו היא משמעותית פחותה מזו של החרסינה, ולכן תוכלו לבחור צבע באופן חופשי. כמובן שיש להתייעץ עם מעצב פנים לשם בחירה מומלצת של הצבע לאריחי השיש לאמבטיה שלכם.

הצבת מחיצות זכוכית

אלמנט עיצובי זה בא לידי ביטוי בעיקר כאשר אין לכם דוש בבית, והאמבטיה האליפטית משמשת גם כמקור המקלחת היחיד שלכם. הצבת מחיצה על דופן האמבטיה החיצוני יוצר אווירה אינטימית של פרטיות בתוך האמבטיה וגם מונע מאריחי הריצוף ומהדלת חשיפה למים. מחיריהן של מחיצות אלו אינם יקרים, וניתן, בתוספת תשלום מזערית, להזמין מחיצות זכוכית עם התזת חול למניעת הצצה לנעשה בתוך האמבטיה שעה שתהיו בתוכה.

מידוף אמבטיה

רצוי להתקין על האמבטיה שלכם מדפים מחומרים לא מתחלדים להצבת כלי מקלחת לשימוש מיידי. ניתן להתקין מדפים פינתיים כך שלא יפריעו לכם במהלכה התקין של הרחצה.

למידע נוסף על עצות לעיצוב אמבטיות ניתן ליצור קשר עם חברת שיווק למוצרי אמבטיה!

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017