ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אדירכלים הם מומחים (או לפחות אמורים להיות מומחים) שלמדו במשך כמה שנים כדי לקבל תואר של אדריכלות. אדריכלים מתכננים בתים- יש להם ידע בהרבה תחומים שקשורים לבניה כמו גם ידע כללי בפיזיקה ומתמטיקה שמאפשר להם לדעת איך ובאיזו צורה לבנות מבנים כדי שיוכלו להחזיק לאורך זמן ויוכלו לתפקד ולשמש אנשים לצרכים שונים (משרדיים, מגורים).

אדריכלים הם אנשי מקצוע- הם יוצרים חלומות עבור אנשים שהחלום שלהם הוא בית בדיוק כמו שהם דמיינו אותו. בין אם אדריכלים יוצרים בניינים שמשקיפים אל הים או שהם בונים בית פרטי בדיוק לפי מפרט וצרכים של בנאדם מסוים כפי שהוא ביקש, אדריכלים יודעים איך לבצע את התכנון ולעיתים (אם לא בד"כ) יודעים להמליץ על בעלי מקצוע שיוכלו לבצע את העבודה.

אדריכלים הם כמו מנצחים של תזמורת- הם צריך לפקח ולהוביל את תהליך הבניה- בעוד בבניה מעורבים הרבה אנשים בעלי מקצוע, אדריכלים מתכנים את המבנה ומפקחים על התהליך כולו כדי שייעשה כמו שצריך.
הכשרה של אדריכלים עשויה להמשך עד 7 שנים ועליו לשלוט בהרבה תחומים כמו חשמל, חומרים, סניטציה, עיצוב והיבטים חברתיים וכלכליים- כל אלה כדי לשלב את הכל לתוך מלאכת התכנון של הבית.
אדריכלים עשויים להיות עם עין מספיק חדה כדי לדעת לייעץ לאנשים שמחפשים עצה איך בדיוק להפוך את מה שהם רוצים למציאותי. עם מגבלות תקציב (או בלי) אדריכלים ינסו להגיע כמה שיותר קרוב אם לא בדיוק לצרכים של הלקוח כדי לספק לו את "חלום חייו".

הבית שלנו מהווה לנו מחסה- מקום לחזור אליו בכל יום- אדריכלים יכולים ליצור מקום כזה בשביל אלה שצריכים, וליצור משהו שהם יהיו מסופקים ומרוצים ממנו ויחזיק איתם לאורך זמן.

שירותים מיוחדים לבתי עסק בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים

על מנת לייעל את הפעילות העסקית של אדריכל פרטי או משרד הפועל בשיתוף עם מספר אדריכלים, רצוי לתת אפשרות למענה בכל שעות היממה ללקוחות. אחד מהשירותים הנפוצים והמקובלים הנם שירותי מענה אנושי שדואגים לכם לפתרון כל בעיה ומתן מענה בזמן אמת לכל לקוח, על מנת לתת את השירות הטוב ביותר. שירות מענה אנושי למשרד אדריכלים כולל קבלת שיחות, שירות הודעות לבעל העסק, ניתוב שיחות דחופות כאשר האדריכל אינו זמין במשרד ועוד. כמו כן, חלק מהותי נוסף שנכלל בשירותים מסוג זה הוא האפשרות ליזום שיחות טלמרקטינג עבור בית העסק, או שירותי טלמיטינג לתיאום פגישות לאדריכלים במשרד.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017