ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אגניות- אגניות מוכרות לכולנו מתחום המקלחונים- אגניות הן אותם דברים שמונעים הצפה בתוך חדר המקלחת שלנו ויוצרים, כמו שהשם מרמז, אגניות שיוצרת גיגית שבתוכה נלכדים המים עד שהם מנוקזים אל תוך הביוב.

אגניות הן מה שהופך את החיים שלנו במקלחת להגיוניים- אם יצא לכם להיתקל בחדרי מקלחת שבהם המקלחון היה חשוף למעט וילון אמבטיה במקרה הטוב, אתם בוודאי יודעים כמה שימושיים הם אגניות לאמבטיה- אגניות לאמבטיה מונעות מהמים מהמקלחת להתפזר בכל רחבי המקלחת, וכך יוצרות גידור מסוים שהמים נמצאים בו- אגניות עשויות להיות חלק ממקלחון שלם- הרכבה של קירות למקלחון שמונחות על אגניות ויוצרות תיחום של המקלחון כולו למניעת יציאה של מים מהמקלחת.

לכולנו בוודאי קרה שעמדנו שעות מתחת לזרם המים החמים- אחרי יום עבודה ארוך, אחרי טיול, בבוקר או סתם שמתחשק לנו מקלחת ארוכה ונעימה. לחלק מאיתנו בוודאי גם קרה שאחרי המקלחת שמנו לב שהמים מפוזרים בכל רחבי המקלחת והיינו צריכים לעבור עם מגב כדי להפנות את כל המים לפתח הביוב- בדיוק את זה אגניות באות לפתור- אגניות יוצרות מעיין גיגית שמכילה בתוכה את כל המים ומונעת מהם להתפזר וכך לתחום את הנטייה הטבעית שיש למים לנזול ולהתפזר לכל עבר- לעבר חלקים משופעים יותר ועמקים שעשויים להיווצר בכל מיני מקומות במקלחת (או בבית במקרה הפחות נעים).

אגניות עשויות לבוא מחומרים שונים ובהרבה צורות שונות. אגניות הפכו להיות מתוחכמות יותר ויותר וכולן באו לענות על אותו צורך- למנוע מהמים של המקלחת להתפזר לכל כיוון ולאפשר לנו לעשות מקלחת ארוכה בהנאה בלי לדאוג אח"
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017