ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אבנים-מה הקשר בין אבנים לבית שלנו? אבנים, תאימנו או לא, הם חלק מעיצוב של בתים מסוימים. האסוציאציה הראשונה היא בתי אבן- אותם בתים עתיקים (או לא עתיקים) שנבנו במאות הקודמות (בניות ערביות למיניהן) שמקנות לבית תחושה עתיקה, כפרית, וטבעית. בתים עם אבן עדיין יכולים להראות ברחבי ירושלים, שם הבניה כולה, כמעט, היא בניה עם אבן.

מלבד לכך, אבנים יכולות לשמש לבניה בתוך הבית- בין אם זו בניה אמנותית (למשל אמבטיה מעוצבת עם אבנים שראיתי בבית אמן- האבנים שימוש כמדפים להניח עליהם את מוצרי הנקיון), בניה שמשמשת למשהו (כמו בניית אח מאבנים) או כל סיבה אחרת שבה נרצה לשלב אבנים בתוך הבית שלנו.

אבנים יכולות גם להיות משטחים- בחצר הגינה שלנו אנחנו יכולים למלא את השטח באבנים (חצץ) כדי לקבל שטח אחיד שלא זקוק לטיפול מצד אחד אבל אסתטי מאוד מצד שני (אסתטי, אמנם, אבל מת)- אבנים יכולות לשמש כמילוי שטח, אבנים יכולות לשמש כחלק מתערובת אדמה של צמחים, ואבנים יכולות לשמש כעציצים (למרות שזה יחסית נדיר).

אבנים במובן הרחב שלהן הן חומר גלם מעולה- הן שכיחות למדי, הן עמידות וחזקות ואפשר לעבוד איתן- פסלים מתקופות רבות היו מפסלים באבנים (מסוימות) כדי להגיע לפסלים לפי הדמיון שלהם.
אבנים יכולות גם לשמש כפסלים בתוך הבית (בין אם פסלים או פשוט אבנים). הן נותנות תחושה של טבעיות בתוך הבית (שלעיתים קרובות מודרני עד כדי סניטציה) ויכול להוסיף את המגע הזה שיוסיף קצת חיים לתוך הבית.
שימוש של אבנים לנוי גם הוא נפוץ מאוד- מזרקות מאבן, ספסלים מאבן ועוד מיני דברים שעשויים אבנים עשויים להשתלב בתוך העיצוב הביתי (או בגינה) ולהוסיף רוח חדשה.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017