ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אביזרי אמבטיה

אביזרי אמבטיה הם אותם דברים שהופכים את השהות שלנו באמבטיה ליותר נעימה, מענגת ומצוחצחת. אביזרי אמבטיה הם כל אותם כלי שהופכים את השהות שלנו באמבטיה לנקייה יותר- בין אם זה מתלים למגבות, ארונות לקוסמטיקה, וילונות אמבטיה או אפילו מראות אמבטיה גדולות שמאפשרות לנו להבחין בכל הדברים שעלינו לזהות (למשל כמה שאנחנו יפים היום). מלבד אביזרים אלו, תוכלו למצוא בכל הרשתות המובילות אביזרים נוספים. יצרן המתמחה בשיווק ומכירה של מוצרי קרמיקה ואביזרי אמבט איכותיים יוכל להעניק לכם מבחר של אביזרים. באולם התצוגה שלו ניתן להתרשם מאביזירים מיוחדים, ואילו חברות משווקות מציעות בארץ מבחר של אביזרי אמבטיה בייצור איטלקי וגרמני, מותגי ענק בינלאומיים ועוד.

אביזרי אמבטיה הם סימן שעשוי להראות בתור סימן של יוקרה- בעולם שבו המותרות יכולה להפוך את החיים שלנו ליותר נוחים, אביזרי אמבטיה לוקחים חלק מאוד מהותי. האמבטיה שלנו מסמלת את היחס שלנו אל הגוף שלנו- יחס במובן של היגיינה וניקיון. אמבטיה שנעים להיות בה וקל להתנהל בה היא אמבטיה שתעשה את הגוף שלנו נקי ובתורו את ההרגשה שלנו נקייה ומצוחצחת.

אמבטיה מסמלת את היחס שלנו לניקיון, ואת איך שאנחנו מטפלים בגוף שלנו כדי שיהיה בריא- הטקסיות של השהות באמבטיה- צחצוח שיניים, מקלחת, שימוש בשירותים וכל אותם דברים שנמצאים בחדרון הזה מסמלים את היחס שלנו לניקיון בכלל והניקיון של הגוף שלנו בפרט- אביזרי אמבטיה יכולים להוסיף המון לאפשרויות שלנו לנקות את הגוף שלנו ולהפוך את השהות והטקסיות של האמבטיה ליותר חזקה- אביזרי אמבטיה כמו מראה גדולה יכולים לסמן לתת מודע שלנו שאנחנו נהנים להסתכל על עצמנו (לעומת אנשים שלא אוהבים להסתכל על עצמם במראה כי הם חושבים שהם לא יפים). אביזרי אמבטיה יכולים להיות גם עניין של נוחות- מתקן להחזקה של שמפו וסבון יכולים לחסוך לנו שניות (והחלקות) בתוך האמבטיה כשהנ"ל נמצאים תמיד בהישג יד.

לסיכום- מלבד האסתטיקה של אביזרי אמבטיה, אביזרי אמבטיה גם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלנו ליותר נעים ויעיל.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017