ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיש קיסר היא האפשרות הטובה ביותר למשטחי העבודה שלנו במטח. משטחי העבודה שלנו במטבח הם אותם אזורים אשר עליהם אנו רוצים לבצע חיתוך של ירקות ופירות , אותם אזורים עליהם אנו מניחים סירים לוהטים ושופכים נוזלים ומכינים בצק או כל פעולה אחרת במטבח שלנו שדורשת משטחי עבודה.
כמובן שלסוג החומר יש השפעה משמעותית על אופי העבודה שלנו או בעצם להפך, לאופי העבודה שלנו צריכה וכדאי מאוד שתהיה השפעה על בחירת החומר שכן אנו רוצים את החומר הטוב ביותר וזוהי ללא ספק שיש קיסר שכן אבן זו עמידה ללא ספק לכל הפגעים האפשריים בסביבת המטבח והיא גם שומרת על המראה המאוד ייחודי שלה. מה שגם הופך אותה לבחירה מעולה מבחינת עיצוב מטבח.

שכן משטחי העבודה אשר במטבח שלנו תופסים חלק ניכר ביותר מנוף המטבח, וכשאנו בוחרים שיש קסיר אנו בוחרים אבן עם טקסטורה מאוד ייחודית בהתאם לארץ מוצאה ובעיקר, אנו בוחרים באבן שתשמור על המראה המצוין שלה לאורך שנים רבות, עשרות שנים, נאמר כך – אנו לא נצטרך להחליף את שיש קיסר בגלל שהמראה של האבן נחשק. למעשה, כל עוד לא תהיה פגיעה בלתי בטעות באבן כמו שבירתה מסיבה בלתי צפויה, שכן זו אבן מאוד חזקה, אזי שאבן זו תשרת אותנו עד לסוף הימים תוך כדי שמירה על המראה הייחודי המקורי שלה, וכל זאת האמינו – ללא כל תחזוקה מיוחדת. אבן זו עמידה לכל טמפרטורה שהיא וזה רלוונטי בסביבת המטבח שם עובדים עם סירים לוהטים, אבןזו עמידה בפני רטיבות ולחות וזה גם מאוד רלוונטי בסביבת המטבח ששם יש הרבה לחות ונוזלים ואבן זו עמידה בפני שפשופים ושריטות וכן הלאה, אז באמת יש ל שיש קיסר עלות בלתי מבוטלת אבל כשאנו מדברים על משטחים למטבח היינו משטחים שצריכים לשרת אותנו נאמנה למשך שנים ארוכות אזי שלאורך זמן, בטווח הארוך מדובר בעסקה בהחלט משתלמת לכל הדעות.

האפשרויות האחרות שלנו הן משטחי עבודה ממתכת או משטחי עבודה מעץ. ההבדלים כאן הם בכל המישורים, העץ לא מתמודד טוב עם רטיבות, המתכת לא נראית טוב, העץ לא מתמודד עם חום ועם שריטות, המתכת אומנם מתמודדת עם חום אך לא עם שריטות ובשני המקרים הללו, בשונה ממש מאותם אבני שיש קיסר, אלו דורשים תחזוקה שוטפת של ממש ואין שום הבטחה כי ישמרו על המראה הטבעי שלהם.

אז בפעם הבאה שאתם צריכים להחליף את משטחי עבודה שלכם במטבח, קחו בחשבון שהבחירה הטובה ביותר עבורכם הם אבני שיש קיסר.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017