ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

עבודות שיפוצים זה לא בדיוק כיף גדול. התוצאה הסופית היא כמובן כיף גדול אבל כל תהליך של התחלת וסיום של עבודות שיפוצים הוא "תיק" כפי שנוהגות הבריות להתבטא וצריך לדעת זאת. כלומר, עבודות שיפוצים בהחלט לא מסתכמות בבחירת בעל מקצוע והגשת המפתחות ואז חזרה במועד שנקבע לסיום עבודות שיפוצים אלו ולצפות לכל מה שחשבנו שנקבל. מדובר בתהליך שונה לגמרי ואכן, בחירת איש המקצוע הנכון היא המשימה אולי הכי חשובה בעבודות שיפוצים, שכן בעל מקצוע שלא מבצע עבודות שיפוצים כמו שצריך הן מצד השירות והאמינות והן מצד איכות העבודה יכול לעלות לנו המון כסף בפירוש המון כסף, ויותר מכך עוגמת נפש גדולה מאוד. שכן עבודות שיפוצים בדרך כלל מתבצעות אחר שהצלחנו לחסך את מיטב כספנו ולייעד אותו למטרה זו. מטרה זו שבסופו של דבר היא ההתפנקות הכי גדולה שלנו שלטובתה אנו מכלים את מיטב ימיינו  וזמננו בעבודה, הפינוק שלנו בסביבה הכי קרובה אלינו, סביבת הבית. זו למעשה המהות של עבודות שיפוצים. לשדרג את רמת החיים שלנו. וזוג אשר חסך את מיטב כספו בשביל לשדרג את חייו באמצעות עבודות שיפוצים ולבסוף מצא עצמו עם מוצר סופי שלא תואם את הציפיות שלו למרות ששילם מלוא המחיר, או חלילה, מרומה ולא קיבל כלל את התמורה עבור כספו ימצא עצמו חווה עוגמת נפש גדולה מאוד. כולנו כמובן רוצים להתרחק מכך כמו מאש. 

לא מעט זוגות מצאו עצמם מסכמים עם בעל מקצוע על עבודות שיפוצים ומשלמים את כל הכסף בתחילת התהליך ואז מגלות שאותו בעל מקצוע פשוט נעלם מהסביבה. זה נשמע כמו תרמית פשוטה ולא שכיחה, שהרי כמה פשוטה היא ואיך יתכן שכך בני אדם ינהגו איש ברעהו, אבל זה קורה מידי יום זה קורה. כמובן שלא משלמים לקבלן שיפוצים את מלוא הכסף בטרם התחילה עבודות שיפוצים, אף פעם לא עושים זאת. האמת שמומלץ שלא לעשות זאת כמעט עם שום מקצוע, אבל כאן קל וחומר. קבלן שיפוצים שקיבל את מלוא הכסף ברוב המקרים ירגיש בפחות מחויב לרמת שירות ופחות מחויב לאיכות גמר העבודה. ואם מר גורלנו ונפלנו על איש מקצוע שהוא נוכל, זה עלול גם להיעלם לנו כן בארצנו הקטנטונת. יש להיזהר מכך ממש.

לכן חשוב מאוד שנמצא בעל מקצוע עם הרבה המלצות מאנשים שאנו מכירים וסומכים עליהם ורק עם בעל  כזה, קבלן שיפוצים כזה, אנו נרצה לחתום על עבודות שיפוצים מתוך ההבנה שתהליך זה מורכב ודורש התערבות שלנו במהלכו לאורך כל התהליך. כמובן שלא נרצה להפריע לאותו בעל מקצוע בעבדותו, אבל בהחלט נרצה להיות עם אצבע על הדופק תמיד.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017