ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


עבודות פסיפס ידיעות לנו עוד מימי העת העתיקה והרבה ממצאים ארכיאולוגים של עובדות פסיפס מרשימות ומאוד מלמדות על התקופה שלהן מתגלות בהרבה מקומות בעולם, גם בישראל. עבודות פסיפס אלו לרוב נשמרו כיוון שאותו מבנה בהן היו שמורות למעשה עם הזמן התמוטט עליהן וכמו שמר אותן למשך שנים. הרווח כולו שלנו. אנו נחשפים הן לאומנות של אותה תקופה באמצעות עבודות פסיפס וברוב המקרים אותן עבודות פסיפס מלאות פרטים מלמדות אותנו הרבה על אותה תקופה, הרבה דברים שאין להם שום מקור אחר למעט אותן עבודות פסיפס.

יש הרבה חן בעבודות פסיפס, משהו מאוד אומנותי בעבודות פסיפס והיום אפשר לראות אותן גם בלא מעט בתים פרטיים או משרדיים המבקשים להכניס אל החללים מעט אומנות, מעט הוד והדר של היסטוריה והרבה ייחודיות. מה גם שברוב המקרים עבודות פסיפס משלבות הרבה צבעים ואי אפשר להתעלם מעבודות פסיפס בכל חדר או אולם בהן הן נמצאות ולא ברור אם זו העין שמחבבת או התדמית וההוד ההיסטורי שלאותן עבודות פסיפס יש בעל כורחן.

בכל מקרה, אם אנו חושבים לשדרג את אחד מן החדרים של הבית שלנו, סביר להניח שיהיה זה חדר שבו מבקרים אורחים שלנו, כמו סלון או חדר הסעודה, נוכל לעשות זאת באמצעות  עבודות פסיפס שישדרגו את החדר המדובר מן הקצה לקצה ויסחטו לא מעט מחמאות מהאורחים שלנו.

אז פעם באמת עבודות פסיפס היו עניין של הרבה עבודה קשה וסיזיפית ולמעשה אותו אמן אשר ייצר את עבודת הפסיפס שלו עשה זאת חתיכה אחר חתיכה ואכן מדובר בעבודה ארוכה וקשה. אבל היום לא כך היא ויש היום הרבה מכשור וטכנולוגיה שיכולים לקחת כל תמונה שנרצה , ממש כל תמונה שנרצה ולהדפיס אותה על כל חומר שנרצה, ברוב המקרים אנו מדברים כמובן על סוג של אבן קרמיקה, אבל אפשר גם חומרים אחרים בלי שום בעיה, ולאחר מכן לשבור את אותה פלטה מודפסת ולשוות לה את מראה הפסיפס הן מבחינת גודל החלקים שנוכל לבחור והן מבחינת צורת החלקים שנוכל לבחור, וכמו כן ניתן ליישן את אותן עבודות פסיפס חדשות ומחוכמות ובכך בעצם להשיג את המראה הייחודי של עבודות פסיפס כפי שאנו מכירים אותו מהמוזיאונים השונים.


אז באמת שאנו תמיד חושבים על תמונה כשאנו רוצים להכניס בחלל מסוים מעט מראה של יוקרה, ואומנות והיסטוריה, אבל למעשה אנו יכולים להשיג הרבה יותר מכל אלו באמצעות עבודות פסיפס שונות שהיום אפשר להשיג בקלות ובמחירים בהחלט אפשריים.

מצאו לכם התמונה שלכם שבא לכם להפוך אותה לעבודת פסיפס מרשימה ועשו זאת בקלות באמצעות בעלי המקצוע השונים שיודעים למעשה להפיק את אותן עבודות פסיפס, מצד שני, אם לא עולה בדעתכם רעיון כלשהו בקלות תוכלו לקבל רעיונות והצעות מאותם בעלי מקצוע.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017