ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

החלפת ברזים לאמבטיה יכולה להיות מאוד פשוטה מצד אחד ולעשות הרבה שינוי. שינוי ממש גדול. ברזים לאמבטיה חדשים יכולים ממש לשנות את המראה של חדר האמבטיה שלנו כמו גם לשנות את האווירה שיש בחדר האמבטיה וכמובן לפנק אותנו יותר.

ברוב המקרים גם נוכל להחליף ברזים לאמבטיה ללא עזרתו של בעל מקצוע, וזאת בתנאי שיש לנו מעט כישרון בידיים ומעט תושייה, כך אנו יכולים למצוא עצמנו נכנסים לחנות של כלים סניטריים ורוכשים ברזים לאמבטיה שלנו ומחליפים אותם. ואם אנו מדברים על הטלפון אשר במקלחון שלנו, אזי שאנו יכולים ממש לפנק את עצמנו בכל מיני ברזים לאמבטיה שהם פאר הטכנולוגיה שיודעים להיות הרבה מעבר לברזי אמבטיה פשוטים, אלא שהם יודעים גם להזרים מים בכל מיני צורות ובכל מיני מקבצים ובעוצמות זרם שונות, ובעצם ממש להעניק לנו מסז, תוך כדי.


אז באמת לא כל שדרוג שאנו רוצים לעשות בסביבת הבית שלנו מחייב אותנו עבודה עם בעלי מקצוע ומן הסתם לשאת בכל ההשלכות והעלויות שמגיעות עם בעלי מקצוע. היום זה די פשוט להחליף ברזים לאמבטיה וכל אחד מאיתנו יכול לעשות זאת בעצמו. אפשר שאנו נרצה להחליף ברזים לאמבטיה עת נבצע עבודות שיפוצים שונות בסביבת הבית ונרצה גם לחדש את מראה חדר האמבטיה שלנו. לברזים בין שנתנו דעתנו על כך וגם אם לא, יש תפקיד די משמעותי מבחינת המראה של האמבטיה שכן אלו מעטרים את הנקודה המרכזית בחדר האמבטיה הלא הוא הכיור, ובנקודה מרכזית זו, עליה ניצב כשורר הברז המקומר קומה, ומבריק המראה ואין ספק שברזים לאמבטיה יקרים ומעוצבים מוסיפים ויוצקים המון תוכן עיצובי לחדר האמבטיה שלנו.

אז לא רק ברזים לאמבטיה אנו יכולים להחליף בשביל לחדש את מראה האמבטיה שלנו, אפשר אולי שנחשוב בכלל על כיור בצורה שונה לגמרי או בצבע אחר. השוק היום יודע להציע לנו מגוון רחב מאוד של כיורים, ממש עולם בפני עצמו וגם כיור נוכל להחליף בעצמנו ללא כל קושי מיוחד. כמובן שלא כל אחד מאיתנו מסוגל לרכוש הכיור והלביא אותו למצב של התקנה בבית, אבל אם אנחנו קצת בעניינים אזי שלא אמורה להיות לנו שום בעיה עם זה ונוכל לעשות כן בקלות יחסית ושוב, מבלי להוציא את מיטב כספנו על בעלי מקצוע. מה גם שבלי עבודה עם בעלי מקצוע אנו הרבה יותר חופשיים לבחירות שלנו.
אז אכן עולמם של ברזים לאמבטיה הוא עולם בפני עצמו ולצד אופנות חשות הולכות ונעלמות אופנות ישנות של ברזים לאמבטיה. לצד ברזי אמבטיה מסורתיים יש המון חידושים עיצובים והמון שילובים שבין חדש לישן. מיהו הברז הכי יפה? כנראה שאין תשובה כזו, הכל שאלה של התאמת ברזים לאמבטיה שלנו.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017