ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כיורים במטבח שלנו הם אחת מן הפינות  המרכזיות ביותר במטבח שלנו. אין כמעט שום פעולה במטבח שאנו עושים שלא תצריך אותנו להגיע אל אותם כיורים והמקום הוויזואלי שאותם כיורים תופסים במטבח שלנו גם הוא מרכזי מאוד, ולא מעט השקעה עיצובית בעיצוב המטבח שלנו למעשה מתממשת שם באזור הכיורים, בין אם אלו כיורים יפים שנרכוש למטבח שלנו ובין אם אלו הברזים היוקרתיים בהם נעטר את הכיור שלנו. כיורים למטבח היא אחת מן הנקודות החשובות ביותר שכדאי לתת עליה את הדעת עת אנו עוסקים בבניית המטבח החדש שלנו או סתם בשיפוץ מטבחים כללי, כזה שבמהלכו אנו גם נחליף את הכיורים של המטבח.

אז במה דברים אמורים, ראשית מבחינת העיצוב של המטבח הדבר ברור מאוד. כיורים הם פינה מרכזית והם מקבלים במה ומקום כזה במטבח שלנו ואין ספק שבחירה של כיורים נכונים מבחינת המראה שלהם תעשה הרבה טוב למראה המטבח שלנו ומצד שני, טעות בבחירה של כיורים יכולה ממש לפגוע במראה המטבח שלנו. חשוב לעשות מאמץ ולהתאים את הכיורים שלנו גם מבחינת המראה שלהם להשלמת עיצוב המטבח שלנו.

מעבר לכך כיורים במטבח הם פינה מרכזית פינה מאוד מבוקרת, צומת לפעולות שלנו במטבח. ממש כמו משטחי העבודה שבמטבח שלנו וממש כמו המקררים שלנו במטבח. אלו הם נקודות מרכזיות במטבח ויש חשיבות לרכוש כיורים שיתאימו לאופי הפעולות שלנו במטבח ולאופי עומס העבודה שלנו במטבח. כמובן שהדתיים שבינינו המקפידים על כיור לחלבי וכיור בשרי , אלו ניצבים בפני שאלות אחרות לגמרי שכן בחירת כיורים כאלו מורכבת מעט יותר, כמו גם אלו תוספים מקום רב במכבד וצריך לחשב המון דבר. זה לא ברור מאליו אגב שכיורים כאלו יהיו צמודים זה לזה, משחות דתיות רבות בונות כיורים אלו האחד לבשרי והאחד לחלבי בשני צדדים מרוחקים במטבח.

בכל מקרה, כיורים למטבח צריכים לדעת לקבל את עומס העבודה שלנו. לפעמים אנו נמצא שכיור למטבח שמגיע עם אפשרויות של ברזי שירות נוספים הוא כיור שיעשה לנו הרבה טוב במטבח ויוסיף המון לנוחיות שלנו במטבח.

ברזי שירות כאלו יכולים להיות ברזים נוספים למים מטוהרים, וברזים לסבן נוזלי כלשהו. כמו כן ישנם כיורים המאפשרים גם טוחן זבל, דבר שאומנם לא כל כך נפוץ אם כי בעבר, בישראל, היה מאוד אופנתי, אבל יתפלא מי שיתפלא, טוחן הזבל יכול להוסיף לנו המון נוחות במטבח שלנו בפעילות השוטפת כמו גם להעלים לא מעט ריחות רעים של זבל שעומד במטבח. סביר להניח שגם מבחינה סביבתית, אלו העושים כיורים עם טוחני זבל שומרים יותר על הסביבה.

אז כמובן שכדאי לחשוב טוב איך איזה כיורים לרכוש, חשוב המראה של אותם כיורים אבל לא פחות חשוב מכך שאותם כיורים יהיו מתאימים לאופי הפעילות שלנו במטבח.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017