ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ריצוף  בבית שלנו הוא מרכיב מאוד חשוב שכן הוא גם תופס חלק נכבד ביורת מן הנוף וכמו קובע אווירה ותחושה, וגם עליו אנו למעשה נתהלך ונניח כל החפצים שלנו, וכיוון אותו סוג ריצוף שלא כמו הרהיטים שלנו או אפילו הצבע שעל הקירות, אותו קשה מאוד הוא להחלפה ולכן יש חשיבות רבה ביותר לבחור ריצוף נכון ביותר עבורנו.

עבודת הריצוף גם היא תעלה לנו לא מעט אבל עיקר הכסף שנוציא הוא על הריצוף עצמו. ובאמת חשוב מאוד להתאים את הריצוף הן לעיצוב הבית כולו והן לאופי העבודה שאנו עתידים להעמיס על ריצוף זה וחשוב כמובן להבין, שריצוף כמו הרבה דברים אחרים בבית שלנו דורש תחזוקה קבועה ואפשר לשמר את המראה החדש והמבריק של הריצוף וזאת למשך שנים רבות ובלבד שנבצע את כל התחזוקה הנדרשת בשביל לשמור על מראה ריצוף חדש.

וזה אפשרי בהחלט ויש הרבה בתים ישנים יחסית שהריצוף שלהם עדיין נראה מעולה וזה משנה את כל האווירה שבבית מבחינה עיצובית. זה נראה חדש, זה נרה מתוחזק, זה נראה שמור. יש הרבה משמעות לריצוף שנראה טוב ולפעמים יש לזאת גם משמעות של ממש , משמעות כספית כשאנו רוצים למכור את הבית שלנו.


פעם באמת ריצוך היה עניין של אבנים בלבד ובכל הבתים היינו מוצאים סוג אחד של ריצוף שכולו אבן. היום יש לא מעט בתים שבוחרים במקום ריצוף לעשות שימוש בפרקטים למיניהם לאלו יש גם הרבה משמעות עיצובית ויש מי שיטען שלאורך זמן הם גם יותר טובים, מה גם שאת הפרקטים הרבה יותר קל להחליף וזאת בשונה מן הריצוף, מצד שני אבל, התחזוקה של הפרקטים היא מורכבת יותר ותובענית יותר.

השיקול האם ללכת על ריצוף רגיל או האם ללכת על ריצוף שכולו לוחות עץ, היינו הפרקטים הוא שיקול שאמור להיבחן הן מצד המראה והן מצד השימושיות. יש בתים מסוימים שפשוט לא יכולים להתמודד עם פרקטים בגלל סביבה מסוימת שהיא לחה או בגלל עומס העבודה שיועמס על הפרטים. במקרים כאלו עדיף לבחור ריצוף רגיל, אבל אפשר לעשות פרקטים בכל זאת בכל מיני חדרים בודדים בבית.

ריוף נוכל לרכוש בחנויות המתאימות וחשוב מאוד שנדע גם לעבודעם הרצף הנכון שידע לרצף את כל הבית בצורה ישרה ומושלמת. אין כאן הרבה מקום לטעויות כשאנו מדברים על ריצוף שכן לזה יש תפקיד משמעותי בעיצוב הבית כולו.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017