ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כשהחלטנו על שיפוץ של בית או שיפוץ דירה חשוב שנבין כי השחקן המרכזי ביותר בכל המהלך הזה של שיפוצים הם אותם קבלני שיפוצים. אלו יקבעו במידה די מכרעת את המידה שבה נהיה מרוצים מתהליך העבודה כולו. שהרי אותם קבלני שיפוצים הם אלו שינחו אותנו בנוגע לסוג העבודה, בנוגע לחומרים שכדאי לעבוד איתם והוא גם זה שיקבע את גובה המחיר על העובד.ה ואם לא די לנו באלו אז קבלני שיפוצים אחראיים גם על לוחות הזמנים שידועים כנקודת רגישה בכל מה שקשור לעבודות שיפוצים. ואם עדיין לא הבנו את המשמעות של קבלני שיפוצים אז אפשר גם לדבר על כך שהם אלו אשר מנהלים את צוות העובדים שייקחו חלק בעבודת השיפוצים.

אז הנה נפל האסימון, הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים לעשות עת החלטנו על עבודות שיפוצים בבית שלנו או במשרד – לבחור את קבלני שיפוצים הנכונים ביותר.
מהן התכונות שאנו מבקשים מאותם קבלני שיפוצים. ראשית שיהיה אדם אמין, כזה שהמילה שלו שווה משהו וכזה שיעמוד בלוחות הזמנים וכזה שבאמת יבצע העבודה על הצד הטוב ביותר שהוא מסוגל לתת. קבלני שיפוצים מסוימים נוטים לזלזל בלקוחות שלהם מיד לאחר שנשברה הלבנה הראשונה ואז הלקוחות הם כמו שבויים בידי אותם קבלני שיפוצים. אז כמובן שאנו נרצה להתרחק מכל מיני קבלני שיפוצים כאלו. הדבר הכי טוב שנוכל לעשות עת נצטרך לבחור קבלני שיפוצים ראויים הוא פשוט לשאול מסביבנו אנשים שעליהם אנו סומכים, אנשים שביצעו עבודות שיפוצים שיתנו המלצה על קבלן שיפוצים טוב. בעל המקצוע הזה שהולך לנהל לנו את כל תהליך עבודות השיפוצים הוא צומת מרכזית בכל העבודה הזו וחשוב שאנו נהיה בטוחים כמה שאפשר שאותו קבלן שיפוצים הוא הוא אכן האיש שלנו, האיש שנסמוך עליו עם מפתחות הבית שלנו, שנסמוך עליו כשהוא ממליץ על כיור מסוים או על ברז מסוים ואינו עושה זאת מתוך שיקולים ומניעים אינטרסנטיים שלו. חשוב לציין שאותו קבלן שיפוצים גם ימליץ לנו על בעלי תפקיד נוספים לעבוד איתם וחשב שנסמוך על אותם קבלני שיפוצים איתם נעבוד שהם אכן דואגים וחפצים ביקרנו ובהשלמת העבודה על הצד הטוב ביותר, כאלו שבאמת נאמין להם כשהם ממליצים לנו על בעל מקצוע כזה או אחר.

אז זהו, ההמלצה שאפשר להוציא ממאמר זה היא שקבלני שיפוצים הם הם המנהלים בסופו של דבר של כל עבודת שיפוצים, ואם אנו נטרח למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר שאנו מסוגלים למצוא, אזי שנבטיח שאנו מרחיקים את עצמנו מכל מיני כאבי ראש וכל מיני הוצאות מיותרות.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017