ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיש למטבח שלנו זו אחת מן ההוצאות הגבוהות יותר שנוציא על המטבח שלנו ויש לכך כמובן את כל הסיבות הטובות. סיבות טובת מצד שלש שימושיות ואמינות וכמובן את כל הערכים העיצובים שאותם משטחי שיש למטבח יכולים להוסיף במטבח שלנו. על כן ואכן בהצדקה גמורה ברוב המכריע של הבתים בישראל אנו יכולים לראות שרובנו המוחץ מעדיף משטחי שיש למטבח שלו ולא בשום חומר אחר. אגב, האלטרנטיבה למשטחי עבודה שיש למטבח הם כל מיני משטחי עבודה מעץ וכל מיני משטחי עבודה ממתכת או כמובן כל אבני הגרניט ואבני קיסר, אבל לאלו האחרונים, גרניט וקיסר אנו מתייחסים כשיש למטבח גם במאמר זה. אז לא נעסוק בהם בנפרד.

מהם משטחי עבודה במטבח שלנו ולמה עדיף שיש למטבח על פני האחרים, אז אכן זוהי שאלה שחשוב מאוד להבין אותה. משטחי העבודה שלנו במטבח הם כל אותם מקומות פנויים במטח עליהם אנו למעשה חותכים ירקות ומנקים בשר ומניחים סירים לוהטים או לא לוהטים. אלו הם משטחי עבודה ובכל מטבח הגון יש כמה משטחי עבודה כאלו. כמובן שבמטבחים הקטנים אנו כמעט ולא נמצא הרבה מקום למשטחי עבודה ובמקומות האלו יעשו שימוש בשולחן וכן הלאה. בכל מקרה, משטחי עבודה במטבח סופגים הרבה עומס של עבודה והתכונות שלהן מאוד חשובות. במטבח יש הרבה רטיבות, ואם אנו מדברים על שיש למטבח אז אנו מדברים על אבן שאין לה שום בעיה עם רטיבות. ממש שום בעיה. הרטיבות לא תחלחל באבן ולא תשנה את צורת שיש למטבח שלנו, וכן המראה של שיש למטבח ישמר לאורך שנים רבות.

אם היינו מדברים על משטחי עץ למשל כשמטחי עבודה אזי שאלו לא היו כל כך טובים עבורנו שכן העץ דורש תחזוקה רבה ולא יודע להתמודד עם מים ורטיבות, זו שתמיד נמצאת בסביבת המטבח שלנו. כמו כן, שיש למטבח שלנו תמיד יודע להתמודד עם כל טמפרטורה ואין שום בעיה להניח עליו כל סיר לוהט או מחבת לוהטת, החום לא מזיק לאבן בשום צורה ולא יראה שום סימן. אם נשווה זאת למשטחי העץ אז ההבדל ברור ומאוד משמעותי, שכן משטח עץ שיניחו עליו סיר לוהט פשוט ייכווה ויושאר סימן שיכער את משטח העבודה ובסביבת המטבח העיצוב מאוד חשוב.

על כן מאוד מומלץ תמיד לבחור בשיש למטבח שלנו שכן לאבן הזו יש את כל התכונות. גם יפה גם אופה. היא גם משמשת אותנו בצורה מושלמת מבחינת הפונקציונאליות ומבחינת העמידות לאורך זמן ובכלל זה גם המראה של שיש למטבח שנשמר לאורך עשרות שנים ולמעשה ישרת אותנו כל החיים. ומעבר לזאת, שיש למטבח שלנו מוסיף המון תוכן עיצובי למטבח שלנו, האבן המאוד מיוחדת עם הטקסטורה הטבעית שלהם פשוט יפהפה ואין זה פלא כלל ועיקר שהצרכן הישראלי שהוא צרכן חכם בוחר תמיד שיש למטבח שלו.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017