ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שולחנות פסיפס יכולים להיות הדרך המושלמת להוסיף עיצוב ואומנות והרבה יוקרה לכל חלל אפשרי כמעט, וזאת מבלי להוציא על כך המון כסף.

אפשר לקחת כל שולחן ישן שיש לנו או חדש אם אנו רוצים ובקלות להפוך אותו לשולחנות  פסיפס. תהליך היצירה מהנה גם הוא ולא רק הוא, גם התוצאה הסופית תהיה לנו מאוד נחמדה וכמובן שנוכל לשדרג כך את החדר.


אז איך בונים שולחנות  פסיפס. דבר ראשון אנחנו צריכים שולחנות , מן הסתם כדאי שזה יהיה שולחנות  חזק ויציב שכן עבודת הפסיפס עצמה יש לה משקל בלתי מבוטל ואי אפשר לעשות זאת על שולחנות  בלתי יציב. כמובן שאנו נרצה גם את שולחנות  פסיפס שלנו עם משטח ישר וחלק, זה יקל עלינו. למעשה אלו הן שתי הדרישות שעליהן אי אפשר להתפשר. מעבר לכך כל שולחנות  יתאים. שולחנות  עגול או שולחנות  מלבני וכל צורה וגובה אחרות של שולחנות, מכל אלו נוכל לעשות שולחנות  פסיפס.

עכשיו ניקח השולחנות  שלנו ולמעשה כמו נשחית מעט את שטח הפנים שלו. נעשה זאת באמצעות נייר זכוכית וזאת בשביל לייצר שטח עבודה מחוספס, כך יהיה לנו קל יותר להדביק את אריחי הקרמיקה לשטח הפנים של השולחנות .

עכשיו כמו שאתם יכולים לנחש העבודה היא מאוד פשוטה כמו כל עבודת ריצוף, אנו פשוט נדביק את המרצפות לשולחם פסיפס שלנו. למעשה ההסבה זה החלק הכי פשוט במלאכה זו בבנייה של שולחנות  פסיפס, האתגר היותר משמעותי הוא החלק היצירתי, כלומר, איזה סוג של פסיפסים אנו רוצים על השולחנות . כאן אני מבקש להניח שמי שבכלל חשב על רעיון כזה, שולחנות  פסיפסים, יודע היטב איך הוא רוצה שזה יראה ומה יהיו הצבעים ומה תהיה הטקסטורה, אבל גם לא, אז ידע כל איש ותדע כל אישה כי גם כאן האינטרנט יכול לשרת אותנו בהחלט. בקלות נוכל לחפש שולחנות פסיפסים באינטרנט ונוכל למצוא עד בלי די תמונות של שולחנות פסיפסים שונים אשר נוכל לאמץ מתוכם איזה רעיון גם לשולחנות  שלנו. מה שחשוב הוא, שאם אנו יודעים היטב היכן אנו עתידים להציב את אותו שולחנות  פסיפסים חדש עליו אנו עמלים, אז חשוב מאוד שנתאים את הצבעים של הפסיפסים לצבעים השולטים באותו חדר. או מצד שני, לא נתאים צבעים אלו מתוך כוונה תחילה להדגיש את השולחנות  פסיפסים שלנו, מה שכן חשוב שנהיה מודעים לכך היטב ששולחנות  פסיפסים חייב להתאים לסביבה בה הוא נמצא, אחרת אנו יכולים באמת לבנות שולחנות  פסיפס יפה אבל זה פשוט יאבד מהערך הוויזואלי בסביבה שלא תתאים לו וחבל, שהרי טרחנו לא מעט.

את האריחים לאותו שולחנות  פסיפסים נוכל למצוא בכל חנות לחומרי בנין או אפילו למצוא אותם בכל מיני אתרי אשפה, ובפשוט לשבור ולצבוע בתאוות נפשנו וזהו, להדביק והרי לנו אחלה שולחנות  פסיפס.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017