ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיפוץ דירה יכול להיות תהליך מסודר ובנוי היטב ומצד שני, אם לא ננהל אותו נכון שיפוץ דירה יכול להסתיים במפח נפש ובהפסדים כספיים של ממש.

על כן חשוב מאוד לדעת לנהל שיפוץ דירה וההמלצה הכי טובה לניהול של שיפוץ דירה היא להכין תקציב מסודר היטב לפני שאנו מתחילים לשבור את הלבנה הראשונה או לצבוע את המטר הראשון. תקציב יסודי של שיפוץ דירה שמתעד את כל התהליך כולל כל העלויות ירחיק אותנו מצרות, יחסוך לנו כסף רב וכמו כן, ירחיק אותנו מכל עוגמת נפש, שהיא אגב, מנת חלקם של הרבה אנשים שהחליטו לעשות שיפוץ דירה ולא עשו זאת בתבונה הנדרשת.

תקציב טוב הוא כמו מנהל טוב שבוחן את שיפוץ דירה מהשלב הראשוני ועד לשלב האחרון בו אנו כבר יכולים ליהנות מהדירה המשופצת שלנו. חשוב מאוד להקפיד על כל שלב ושלב וברגע שאנו מחזיקים בתקציב טוב לשיפוץ הדירה שלנו אנו יכולים להיות בטוחים כי לא נגלוש במהלך שיפוץ דירה ונתחיל לשפץ דברים שמלכתחילה לא רצינו להכליל בשיפוץ הדירה שלנו, כמו כן נוכל להימנע מהוצאות מיותרות. והאמינו לבעל ניסיון כי שיפוץ דירה תמיד מפתה אותנו לחלוש על עוד חלקים בבית שלנו וזאת גם אם אין לנו הכסף הנדרש. לא מעט אנשים מוצאים עצמם מתחילים שיפוץ דירה ולא מסיימים אותו, או שמסיימים אותו עם הלוואה חדשה מהבנק. האמינו כי אם אתם רוצים להימנע מטעויות אלו, שהין טעויות נפוצות, הכינו תקציב יסודי ביותר וזה ירחיק אתכם מכל אלו.

מה כותבים בתקציב של שיפוץ דירה. מתחילים בכך שמסכמים מהם אזורי הבית אותם אנו רוצים לעשות ומה אנו רוצים לעשות בהם. בהתאם מתחילים להזמין את כל בעלי המקצוע הרלוונטיים שייקחו חלק בשיפוץ דירה שלנו ושואלים אותם לעלויות. חשוב מאוד לשאול בנוגע לעלויות של הקבלן המשפץ והן לעלויות של חומרים ובמקרים מסוימים גם עלויות של רישיונות מהמוסדות והרשויות השונות.

שימו לב היטב, לא אחת אנו מתחילים לשפץ דירה ובעצה של בעל מקצוע אנו מבצעים עוד שיפוץ נוסף בחלק שלכתחילה כלל לא התכוונו וכאן בעצם אין גבול לאפשרויות שיציעו לנו ולדברים שנוכל לעשות, אבל סביר להניח שיש גבול לכסף שלנו ולזמן שלנו וחשוב מאוד שלא נתפתה. הכי חשוב הוא להיות ריאליים ובהתאם ליכולת הכלכלית לקבוע את רוחב שיפוץ דירה שלנו ולא לגלוש ולא לקפוץ מעל הפופיק, שכן שיפוץ דירה יכול לעלות לא מעט כסף.

מעבר לכך, ברגע שיש לנו תקציב טוב לשיפוץ הדירה שלנו, עכשיו המשימה החשובה ביותר היא לבחור את אנשי המקצוע. אלו שידעו לתת שירות טוב ואמין, לעמוד בלוח הזמנים שהוגדר לרוב על ידם וגם, להגיש לנו את הדירה שלנו בצורה מוגמרת ונאותה ביותר. הכי טוב הוא לעבוד עם קבלני שיפוצי עליהם קיבלנו המלצות טובות מאנשים שביצעו שיפוץ דירה.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017