ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שיפוץ בית יכול להתחיל בצביעה של קירות ולהסתיים בהכנסת עבודות פסיפס מרהיבות. לא אחת אנו חושבים על שיפוץ בית ומוצאים עצמנו הולכים וחושבים על רעיונות נוספים שלו רק היה לנו התקציב היינו מיישמים את כולם. שהרי זה כיף לעשות שיפוץ בית מה גם שזה מאוד מתגמל, אולי הכי מתגמל שיש שכן מדובר פה בפשטות בשדרוג ממשי של איכות החיים שלנו. הבית שלנו שאנו גרים בו מזה זמן רב ומכירים כל שעל וכל מרצפה שבו, פתאום לובש בגדי חג חגיגיים ומשתדרג. משתרג הן מבחינת המראה שלו והתחושה של החדש והנקי , ומשתדרג הן מבחינת הנוחיות שלנו בו, שכן שיפוץ בית לא חייב להיות רק צביעה מחודשת ולפעמים אנו נמצא עצמנו שוברים קירות ומוסיפים קירות ומשנים את המבנה הפנימי של חללי הבית ומבצעים שינויים של ממש בבית שלנו. לא אחת אגב, שיפוץ בית כולל בנייה של חדרים חדשים ממש ואז הבית שלנו גודל ומיותר לציין כמה זה כיף להתחדש בעוד חדר.

אז באמת מה עלינו לדעת לפני שאנו מתחילים עם שיפוץ בית? שהרי מדובר כאן בעבודה למקצוענים ממש. בין אם זה קבלן שיפוצים ובין אם זה מעצב פנים וכל בעל מקצוע אחר שייקח חלק בשיפוץ הבית שלנו.
ואנחנו עכשיו צריכים לנהל את כל אלו, תוך כדי שמירה על היקר לנו, היינו התוצאה הסופית הנחשקת וכמובן שימוש נכון ונבון במשאבים הכספיים העומדים לרשותנו. וכאן אולי היא העצה הטובה שאנו רוצה להעביר במאמר זה. תקציב.
ניהול תקציב נכון לשיפוץ בית יכול לעשות לנו רק טוב ולחסוך לנו המון זמן ולחסוך לנו גם עלויות. תקציב טוב שנכתב עוד לפני שמתחילים את תהליך שיפוץ בית , תקציב שבעצם מצייר את כל התהליך למן השלב הראשון ועד לשלב הסופי יכול להקל עלינו בהחלט את שיפוץ הבית שלנו וגם לשמור עלינו מכל מיני צרות שרובם מסתכמות בהוצאות בלתי צפויות של כספים שאחר כך גם יכולים להביא אותנו לפשיטת רגל במקרה הרע או פשוט שלא נסיים את שיפוץ הבית אלא בתוך כמה שנים. ולפעמים שיפוץ בית שנמשך ונמשך יכול ממש להוציא את כל הכיף שבעניין. וזכרו אנו משפצים בית בשביל שיהיה לנו כיף יותר, נוח יותר ונעים יותר בבית שלנו. חשוב שנתחיל זאת בנקודת זמן מסוימת ונסיים זאת בנקודת זמן מסוימת שכן יש לא מעט אנשים שמוצאים עצמם בתהליך אינסופי של שיפוץ בית ואנו בהחלט רוצים להימנע מכך.

אז שבו עם עצמכם ועם בן הזוג או בת הזוג שלכם וכיתבו את כל מה שרציתם לעשות בשיפוץ בית, בהתאם הזמינו את בעלי המקצוע וחשבו את כל העלויות כולל העבודה וכולל החומרים וכל מה שיש מסביב אם יש מסביב. כך תוכלו לדעת שאתם בכלל יכולים לעמוד בעלויות של שיפוץ בית וכמו כן תמיד תהיו מוגבלים לכל אשר נקבע בתקציב שיפוץ בית.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017