ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ברזים מיוחדים למטבח

ברזים למטבח כבר מזמן אינם עוד כלים סניטריים פשוטים שפשוט צריך לקנות מחנות מתאימה אשר מוכרת כלים סניטריים ובתוכם ברזים למטבח, אלא שהיום מדובר בעולם בפני עצמו, עולם של ברזים למטבח מעוצבים, ברזים למטבח מחוכמים מרובי אפשרויות חכמות המקלות על השימוש וגם חוסכות במים ועוד כל מיני ברזים למטבח שיודעים לתת איזה ערך מוסף ייחודי, כמו אלו שיודעים להזרים מים מוארים בכל מיני צבעים. כן זה מיותר, בלתי שמשי, אבל יש לזה אפקט מאוד חביב ואותו ברז מטבח מיוחד תמיד מוסיף איזה אווירה של כיף בתוך המטבח שלנו.

אז באמת אם נניח שאתם בונים עכשיו מטבח חדש וזה לא משנה איזה קו עיצובי יש לו, אם זה עיצוב מודרני או עיצוב הייטקי, תמיד אחת הנקודות הנאות ביותר בסביבת המטבח שלנו הם אותם ברזים למטבח. אלו תופסים מקום של כבוד מכל הבחינות. ראשית ברזים למטבח הם נקודה מאוד מרכזית במטבח שלנו, נקודה אליה אנו מגיעים שוב ושוב כמעט בכל פעם שאנו נכנסים למטבח שלנו ועושים שם איזושהי פעולה, כמעט כל הפעולות מצריכות אותנו לעשות שימוש באותם ברזים למבטח. ודאי שקביעה זו נכונה אם אנו מדברים על בישול, ודאי שקביעה זו נכונה אם אנו מדברים על שטיפה של פירות בטרם נאכל אותם וודאי שעניין זה נכון כשאנו רוחצים כלים. יש הרבה עבודה שאנו מעמיסים על ברזים במטבח אבל לא על זאת נדבר בשלב הזה.

נדבר על המראה של ברזים למטבח וכמה אלו יכולים להוסיף למטבח שלנו. אותם ברזים מעוטרי ידית ומכומרי קומה, חתיכות ברזל מעוצבות ובדרך כלל מבריקות, אשר מקונחות במיני ידיות בין אם זו ידית אחת כמיטב המסורת המודרנית ובין אם אלו הן שנתי ידיות עגולות כפי שהיה נהוג בימי עבר, גם אלו יכולות להוסיף המון תוכן עיצוב באותם ברזים למטבח. אז באמת כשאנו משקיעים הרבה כסף על עיצוב של מטבח אנו מבינים כי גם על ברזים למטבח אנו נצטרך לבזבז לא מעט כסף כיוון שאלו בהחלט יקרים, אבל, התרומה שלהם למראה המטבח היא תרומה של ממש, נוכחות מאוד חושנית יש לברזים הניצבים מעל לכיור המטבח והברזים תמיד בולטים הם בנוף המטבח.

אז אין ספק שמדובר על עוד הוצאה לא מבוטלת בסביבת המטבח שלנו שממילא נוציא עליו את מירב ומיטב כספנו, אבל לאפקט יש תרומה גדולה ביותר על כל המראה של המטבח ואסור לנו להתפשר על ברזים למטבח מעוצבים, כאלו שמוסיפים את הנגיעות גימור האחרונות. ברז מטבח שכזה יכול ליצוק המון תוכן עיצובי בתוך המטבח המעוצב שלנו ובעצם להכניס הרבה אווירה של חגיגיות ולאלגנטיות אל תוך הבית שלנו, מה גם שאותם ברזים למטבח סקסיים בסופו של דבר מאוד נעים להגיע אליהם ולעשות בהם שימוש.
 

עיצוב מטבח קומפלט - עם אורכיד מטבחים

חושבים לעצב ולשדרג את המטבח שלכם? באורכיד מטבחים תמצאו את כל הפתרונות לעיצוב מקורי ואיכותי של מטבח. באורכיד מטבחים מעצבים באהבה בנגריית המטבחים הבוטיקית בירושלים מגוון של עיצובים: מטבחים מודרניים, קלאסיים, כפריים, יוקרתיים ועוד. לכל מטבח יש את הטאץ' הייחודי שלו - החל מעיצוב המטבח הכפרי המשלב את ניחוחות הפרובאנס הישנים, והעץ המלא האיכותי, ועד למטבחים לבנים בסגנון הייטק. לכל מטבח של אורכיד יש את הקסם שלו - ואתם מוזמנים לגלות את הקסם במטבח הבא שלכם!

עם אורכיד מטבחים תהיו בטוחים שתמיד תצאו מרוצים! בקרו באתר אורכים מטבחים לפרטים נוספים: http://www.orchid-k.co.il/

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017