ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

מוצרי פרזול מעורבהם מרכיבים מאוד דומיננטי במטבח שלנו ואפשר לדבר על כך משני כיוונים, הכיוון האחד ואולי הפחות ברור מאליו הוא הכיוון הוויזואלי העיצוב, כלומר המראה של מוצרי פרזול מעורבבמטבח שלנו והשתלבותם וכמובן הניסיון שלנו אף להעשיר  את המטבח שלנו באמצעות מוצרי פרזול מעורבאשר בו. והכיוון השני הוא כמובן הכיוון הפונקציונאלי כלומר השימושיות שאנו עושים במוצרי פרזול מעורבאשר במבטח שלנו.
 
אז כמובן שאפ נדבר על מוצרי פרזול מעורבלמטבח שלנו מהכיוון של העיצוב אנו נדבר בעיקר על  אותם מוצרי פרזול מעורבשאנו יכולים לראות ואלו כמובן לא תהיינה המסילות של מגירות המטבח אלא הידיות השונות ובעצם כל מוצר פרזול מעורבשאינו נמצא בתוך או מתחת לארון כלשהו ושאפשר לראות אותו. אלו הם כמו תכשיטים במטבח שלנו חשוב מאוד שאנו נדע כיצד להתאים אותם לכלל עיצוב המטבח באופן כזה שהם כמובן ישתלבו בעיצוב המטבח הקיים שכבר הושת במבטח שלנו, ומטיבי לכת שבייננו ירצו גם שמוצרי פרזול מעורבאשר במטבח שלנו יוסיפו לו עוד חן וכמו יוסיפו לו עוד אופי.
 
אז אכן כשאנו בונים מטבח חדש אנו מאוד מתרגשים מן העיצוב של המטבח בחדש שלנו ואנו מרכזים את רוב המאמצים שלנו ואת רוב הדעת שלנו בעיקר לכל מה שקשור לעיצוב המטבח. הבעיה היא שאנו לא חושבים על כך שגם למוצרי פרזול, אותם חתיכות מתכת קטנות שאנו מחשיבים אותם כמשהו מיותר שלו יכולנו היינו נמנעים ממנו, אז בנוגע לאלו אנו מפספסים שאנו יכולים לרתום אותם ואת הכוח הפוטנציאלי הטמון בהם לטובת עיצוב המטבח שלנו ושיפור מראה המטבח. עוד משהו שבדרך כלל מפתיע את ההדיוטות שבינינו הם מחירי מוצרי פרזול מעורבשונים שיכולים להגיע למחירים מאוד גבוהים. לא אחת אנו נתקלים בזוגות צעירים הבונים מטבחים חדשים ולמעשה לא מכינים תקציב ראוי וכך מוצאים עצמם מופתעים ממחיריהם של מוצרים שונים שאלו פשוט לא חשבו אותם בסך כל ההוצאות. ועכשיו הם בעצם ניצבים בפני בעיה לא פשוטה ונזקקים לעזרה כלכלית.
 
מה שקורה כשמכינים תקציב אז נדרשים לצייר את כל התוכנית למן השלב הראשוני ביותר שלה ועד לשלב הסופי ביותר שלה, וכמובן שתקציב כזה מחייב אותנו להבין את כל ההוצאות ולתעד אותן ולהתחשב בהן, כך כשאנו מכינים תקציב לבניית המטבח שלנו אנו חייב ללמוד גם את עולם מוצרי פרזול מעורבעל כל המחירים והמשמעויות שלו ובעצם תקציב טוב חוסך לנו את ההפתעות האלו של הוצאות בלתי צפויות כמו גם חוסך לנו כסף וזמן. וכל זאת בגלל שהתקציב ראשית מחייב אותנו להכיר את כל התהליך כולו על בוריו וגם מחייב אותנו להתמקד לאורך הדרך אך ורק במה שאנו יכולים להרשות לעצמנו ולא מעבר.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017