ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ידיות הן ללא ספק בעצם עיקר הפרזול של המטבח שלנו ואם חשבנו שעולם של ידיות די מצומצם הוא וקל לבחור ידיות למטבח אזי שיש טעות ועולם הידיות גם הוא עולם בפני עצמו ויש כל כך הרבה דגמים שונים וכל כך הרבה סוגים שונים הן מבחינת החומר ממנו מיוצרים הידיות והן מבחינת  סגנונות עיצובים ולאחרונה, עם כל התחכום החדש שנכנס בפונקציונאליות של מוצרי פרזול, אפשר למצוא גם הרבה ידיות שמבצעות כל מיני פעולות חכמות שמפשטות ומקלות לנו את החיים בסביבת המטבח שלנו.

אז באמת כשאנו משלימים את עיצוב המטבח שלנו כנראה שהדבר האחרון שנעשה ברשימת המטלות שלנו תהיה אותה מטלה כיפית תמיד כיף לעשות בסוף כל פרויקט ואלו הם כמובן הגימורים הקטנים, או אז אנו נדרשים לרכוש את כלל מוצרי פרזול למטבח שלנו שהם אלו שלמעשה מתפעלים את האלמנטים השונים של ארונות מטבח שלנו ובתוך כל אלו אנו צריכים לרכוש גם ידיות מטבח חדשות לכלל המגירות מטבח שלנו ולכלל דלתות וארונות מטבח שלנו וכל דבר אחר שמצריך אותנו ברכישה של ידיות נוספות.

אין כאן חוכמה גדולה שכן לא מדובר כאן במצורי פרזול מחוכמים אשר פעולתם מורכבת ומתוך כך גם הרכבתם וכן הלאה, אלא שמדובר כאן בידיות פשוטות שאת הרכבתן אפילו אנו בעצמנו גם אם לא אנשי ארגז כלים אנו, נוכל לבצעה ללא כל מאמץ מיוחד. ואם כן, אז מהו העניין בידיות ועל שום מה זה נכתוב מאמר שלום שכותרתו היא ידיות, שהרי הכתוב כאן אומר שמדובר במוצרים מאוד פשוטים. אבל לא ממש כך היא אלא שאחרת, ידיות מטבח שלנו הם למעשה כמו חברות תכשיטים שאנו עונדים למטבח שלנו ובהתאם לאלו ובהתאם למידת השתלבותם עם שאר מרכיבי נוף המטבח שלנו כך יהיה המראה הכולל של המטבח שלנו ועל כן החשיבות הגדולה של ידיות מטבח או במילים אחרות, על כן חשוב כל כך שנבחר את ידיות המטבח המתאימות ביותר למטבח שלנו, אחרת במקום לשפר אנו יכולים להזיק ובמקום להרוויח את הרווח הקל העיצובי שידיות מטבח יכולות להציע לנו, את כל התוכן העיצובי הנפלא שידיות מטבח שלנו יכולות לספק לנו, במקום כל אלו אנו נמצאים מזיקים ורק מכערים את המטבח שלנו.

אז לא עוד ובפעם הבאה שנצא לרכוש ידיות למטבח שלנו אנו נשתדל בעיקר להתאים את הידיות למטבח שלנו ולא סתם לבחור את הידיות היפות ביותר שמצאנו בקטלוג. אלא שאנו צריכים להרגיש את אותן ידיות על המטבח שלנו לבדוק שאלו ימצאו במטבח שלנו סביבה טבעית לשפוך קצת מהחן הרבה שיש בהן. מכאן הלאה נצטרך לבחור בין ידיות עגולות לבין ידיות רגילות ואת פעולת ההרכבה כאמור של ידיות, נוכל לעשות בעצמנו ללא עזרתו של בעל מקצוע.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017