ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ארונות אמבטיה הם ללא ספק מרכיב עיקרי בחדר האמבטיה שלנו . במאמר זה אנו ננסה לדבר מעט על המקום שחדר האמבטיה שלנו תופס בחיינו, כמובן המקום המיוחד של חדר זה וכיצד זאת ארונות אמבטיה אשר בחדר זה יכולים ממש להשפיע על התחושה שלנו בחדרי אמבטיות.

אם כן, חדר האמבטיה עם כל ארונות אמבטיה אשר בו הוא חדר מאוד מיוחד בו אנו בעצם מתרעננים. מתחדשים. כמו אתחול של מערכת הפעלה של המחשב. כך גם אנחנו בחדרי אמבטיה שונים. שם אנו בעצם מתחילים כל בוקר במקלחת טובה לפני שאנו יוצאים לעבודה ובחדרי אמבטיה אנו גם סוגרים כל יום ארוך ומתנקים משגרת היום ומכל העומס הכבד שהעמסנו על עצמנו במהלך היום. היציאה מן המקלחת היא יציאה בתחושת אנחה גדולה ורווחה גדולה תמיד. אין כמו מקלחת בבית כמו שנהוג לומר. אז באמת יש למקלחת שלנו משמעות גדולה בחיים שלנו וממש השפעה על איכות החיים שלנו ולמעשה, למראה חדר האמבטיה שלנו ולתחושה שלנו בחדר האמבטיה יש לא מעט השפעה על החוויה כולה וכאן בא מקומם של ארונות אמבטיה. בעוד שהאמבטיה שלנו צריכה לשדר לנו ניקיון וארגון דווקא בחדר זה אנו מצליחים להקים לא מעט בלגן ומהומה בעוד שלמעשה הכי נוח היה לנו לו חדר זה היה מסודר ונקי תמיד. אלא שבחדר האמבטיה יש לנו לא מעט תכשירים ומכשירים  שונים ואם אין לנו ארונות אמבטיה שיודעים לאחסן כל אלו בצורה חכמה, היינו בצורה בה נוכל לשלוף בקלות כל מה שאנחנו מחפשים, אז אנחנו די בבעיה, וחדר אמבטיה שהדברים בו לא מסודרים כהלכה באותם ארונות אמבטיה הוא למעשה חדר אמבטיה מבולגן ומבורדק כזה שלא באמת מספק לנו את חווית ההיטהרות הראויה כמו שאנו רוצים אחרי יום עבודה מפרך.

מעבר לתפקיד זה של ארונות אמבטיה שלנו לאפשר לנו לסדר ולארגן כל חפצי האמבטיה שלנו בקלות, הרי אלו, ארונות אמבטיה, מחזיקים בעוד תפקיד מאוד חשוב שיש לתת עליו את הדעת בכובד ראש הראוי לו, ארונות אמבטיה למעשה הם רוב הנוף הוויזואלי בחדר האמבטיה שלנו ולנוף הוויזואלי בחדר האמבטיה שלנו יש הרבה חשיבות שכן כמו בכל דבר אחר למראה יש השפעה מכרעת על התחושה ועל החוויה כולה. לכן חשוב מאוד שנקפיד לחבור ארונות אמבטיה שיחמיאו לחלל חדר האמבטיה שלנו וחשוב גם שנשים לב להנדסה הפנימית של ארונות אמבטיה אלו, שכן ישנם ארונות בהם שטחי האחסון חכמים הם ומרובים הם וישנם כאלו שאינם יותר מאשר כמה חללים גדולים ללא שום היגיון וסגר ארגוני פנימי, לא אחת ארונות אמבטיה שכאלו יזכו לציון כללי מאוד נמוך שכן בסופו של דבר תפקידם של ארונות אלו הוא לאחסן ולשמור את החפצים שלנו שבסביבת חדר האמבטיה.


 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017