ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ספא כבר מזמן אינו טיפול מים השייך רק לעשירים או טיפול מים שאפשר להשיג רק בארצות מרוחקות. ספא היום יש בכל עיר ובכל עיר אנו נמצא כמה מכונים שמציעים ספא ואפשר לגשת בקלות של  לספא המקומי ולהתפנק בארוחה טובה ובטיפולי מים ואמבטיות שמנים ואמבטיות צמחי מרפא וכל מיני סוגי מסאז''ים ובעצם מה לא. ובאמת אפשר לראות כיצד זה היום מכוני הספא צומחים בכל מקום ומפארים את עצמם בכל מיני שיטות טיפולי וסוגי טיפולים שונים ומחודשים ואין די לאפשרויות השונות וכולנו ביקרנו או נבקר בעתיד הקרוב במכון ספא. גם האוכלוסייה עצמה למדה לפנק את עצמה יותר ויותר במכוני ספא שונים והכול היום אוהבים להעביר טיפולי ספא כמתנה לנשים הרות או סתם מתנה בלי שום סיבה מיוחדת שהרי טיפול ספא הוא טיפול מאוד מפנק ואם רוצים לעשות כיף וטוב ליקירנו אפשר לשלוח אותם ליום של כף או כמה שעות של כיף בספא המקומי או אפילו לא בספא המקומי, לפעמים שווה להרחיק קצת לטובת מכון ספא מפואר יותר שמציע הרבה יותר אפשרויות טיפוליות או שמציע אנשי מקצוע נחשבים יותר אשר יודעים בתחום ההתמחות שלהם.

 
אז באמת אפשר לראות היום שהרבה אנשים רוכשים כרטיסים לטיפולי ספא כמתנה לחבריהם או לנשותיהם וכן הלאה ובאמת מה יותר מפנק מאשר לשלוח מישהו לטיפול מפנק בספא טיפול של כמה שעות שאותו הוא יכול להתחיל או לסיים בארוחה טובה, ולאחר מכן לטבול באמבטיית שמנים ולאחר מכן לקבל עיסוי של ממש שמפרק ומשחרר את כל הגוף אחרי יציאה  ממכון ספא יש המעידים על עצמם כאילו היו מרגישים את עצמם מרחפים. שוו בדעתכם, מתי בפעם האחרונה התפנקתם באופן כזה יחידני או זוגי אבל בכל אופן באופן מאוד ספציפי ומפנק, ובאמת מכוני הספא מאפשרים לנו לעשות הפסקה במהלך חיינו העמוסים והאינטנסיביים מאוד לעצירה של כמה שעות של אותה שגרה משעממת וכל כך קשה של חיינו, להגיד עצור לכל אלו ולברוח לכמה שעות אל תוך מכון הספא עם יקירנו ולבלות באמבטיית שמן חמה המפנקת את כל הגוף על ידי מים חמים בעלי ניחוח נפלא ומיני שמנים שכולם עניינם לעשות טוב לעור שלנו. לנקותו ולרענן אותו אחרי טיפול שכזה לא פלא שאנשים מעידים על עצמם שהם כמו מרחפים עת הם יוצאים מן הספא. ובאמת גם אני כשרציתי לפנק את אמא שלי לכבוד היום כל שעשיתי הוא להתקשר למכון ספא הקרוב לביתנו והזמנתי לה ולאחיותיה טיפול משותף, יום שלם של בילוי בספא.
 
אז בפעם הבאה שאנו מחפשים איזה מתנה לרכוש לכבוד מאורע מיוחד, אנו תמיד נשקול את האפשרות של לרכוש טיפולים של ספא ליקירינו ולשלוח אותם להתפנק בספא.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017