ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

לא אחת אנו מבקשים לערוך שיפוצים בסביבת הבית שלנו ולא אחת אנו מבקשים לחדש את חדר האמבטיה שלנו. כשנרצה לעשות כן, לחדש את חדר האמבטיה שלנו אנו כנראה נבקש גם לחדש את ארונות אמבטיה שלנו שכן ארונות אמבטיה הן עיקר חדר האמבטיה ואפשר לומר זאת מכל הבחינות. כלומר, מבחינה עיצובית ארונות אמבטיה תופסים פחות או יותר את מרבית הנוף אשר בחדר האמבטיה שלנו, ומצד השימוש והפונקציה, הרי שארונות אמבטיה הם שטחי אחסון נרחבים שאנו עושים בהם שימוש תדיר בחדר האמבטיה שלנו. ואכן, רוב האנשים שבוחרים לחדש את חדר האמבטיה שלהם יודעים כי הם יזדקקו לאותם ארונות אמבטיה חדשים אם הם רוצים באמת לבצע שינוי במראה, שינוי בתחושה וכן הלאה. אז באמת מה צריך לדעת כשאנו רוצים לרכוש ארונות אמבטיה חדשים ובמה צריך להתחשב כל אלו הן שאלות חשובות בטרם נרכוש את ארונות אמבטיה חדשים שלנו, שכן לפונקציה כאן שממלאים ארונות אמבטיה יש חשיבות של ממש כמו גם לעיצוב ולכל האספקט הוויזואלי של חדר האמבטיה שלנו, ארונות אמבטיה ישחקו תפקיד חשוב מאוד גם בכל אלו.

 
אם כן, על מה אנו מדברים כשאנו אומרים תפקיד של ארונות אמבטיה ומדוע החשיבות של התפקיד שלארונות האמבטיה שלנו כל כך חשוב?ובכן, חדר האמבטיה כפי שכולנו ודאי נסכים על כך הוא חדר מאוד מיוחד בסביבת הבית שלנו, חדר בו אנו נרגעים ומתרעננים מידי בוקר עת אנו יוצאים אל העבודה וחדר בו אנו שוב מתנקים ומתרעננים מיום שלום של עבודה קשה מידי ערב. ההיגיינה והתחושה הנקייה בחדר האמבטיות היא מאוד חשוב. ואכן, כשיש לנו ארונות אמבטיה שמאפשרים לנו שטחי אחסון מאוד נוחים לגישה, והרבה שטחי אחסון, בוודאות אפשר להגיד כי חדר אמבטיה שכזה יהיה פחות מבולגן שכן כל החפצים השונים יוכלו להסתדר היטב בארונות אמבטיה ולא נראה על שיש האמבטיה שלנו כל מיני תמרוקים ושאר סבונים ובמקום זאת, משטח השיש היפה יתגלה ברוב הדרתו ובתוכו הכיור הסקסי של חדר האמבטיה שלנו,ואין שום ספק שמראה זה הוא המראה עדיף יותר בסביבת חדר האמבטיה שלנו שצריך להיראות יד נקי מאוד.  
 
אז באמת כשאנו מדברים על ארונות אמבטיה אחד הדברים החשובים ביותר  שיש לחשוב עליו הוא אותו עניין של שטח אחסון ולהבין כמה שטח אחסון אנו זקוקים בחדר האמבטיה שלנו ובהתאם לבחור הארונות אמבטיה המתאימים ביותר לנו ולבני ביתנו שמן הסתם גם הם עושים שימוש בחדר האמבטיה שלנו.
 
כשניגש לחנויות הרהיטים השונות שמוכרות גם ארונות אמבטיה נבקש לראות גם כל מיני חידושים והמצאות של אחסון בחדרי אמבטיה , שכן ישנם כאלו ואלו החידושים עלולים ממש להפתיע אותו כמו גם לעזור לנו.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017