ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

כשאנו מדברים על סוגי אמבטיות מחוכמות אנו מיד חושבים על השם ג''קוזי. ובאמת דבר מאוד מעניין בנוגע למילה ג''קוזי, שהציבור אינו מודע אליו, הוא שג''קוזי הוא שם משפחה של המשחה שבעצם הביאה לעולם את כל הפיתוחים והחדשנות של האמבטיות השונות. משפחת ג''קוזי היו הראשונים שכמו כולם הבחינו ביתרונות הגדולים של האמבטיות ובכיף הגדול שיש לבני אדם בתוך מים אבל בשונה מכולנו, הם הפכו זאת לתורה שלמה ולמפעל שלם ולשם מותג עולמי הלא הוא ג''קוזי.
 
אז כמו למשל אבן קיסר שלא הרבה אנשים יודעים שאבן קיסר זה שם של מפעל ושל חברה שלראשונה עיבדה אבני שיש מחומר הקוורץ, כך גם הג''קוזי היא מילה שמזמן איבדה את המשמעות המקורית שלה המשמעות המשפחתית שלה והיום בעצם בכל מקום בעולם בו אנו אומרים ג''קוזי הכל יודעים שאנו מדברים על האמבטיות המחוכמות בעל ריבוי האפשרויות, ולא על משפחה שהיתה אחראית להולדת התחום כולו. בעצם משפחת ג''קוזי הם אלו שהביאו את טיפולי המים השונים לסביבת הבתים הפרטיים של כולנו. ואין בכך משום חידוש של ממש שהרי בעבר היו טיפולי מים מאוד נפוצים אבל בעידן החדש, עד לג''קוזי האמבטיה היתה אמבטיה ותו לא בבית שלנו, ואילו משפחת ג''קוזי החדירה לעולם כולו את עניין הפינוקים והמרגוע והעניים הטיפולי שאפשר להשיג באמצעות אמבטית ג''קוזי.
 
 
והיום אנו רואים בהחלט שכל בית רוצה לאכלס בחדר האמבטיה שלו אמבטיית ג''קוזי ולהנות מכל מה שאלו יודעות להציע ליושבי הבית. ובעבר הלא רחוק כל כך ג''קוזי בבית היה כמו מרצדס בחנייה, כלומר סמל סטטוס של ממש, ואילו היום ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, ככל שהייצור הסיני זול יותר כולנו יכולים להרשות לעצמנו ג''קוזי בבית שלנו ולמעשה, כולנו אפ מצפים לג''קוזי במלונות ובחדרי אירוח שונים וגם אם אלו אינם מתעטרים בחמש כוכבים או משהו דומה. שכן הג''קוזי כבר מזמן אינו אמבטיה מאוד יקרה וכל אחד היום יכול להרשות לעצמו ג''קוזי בחדר האמבט.
 
הג''קוזי למעשה הוא כמו כל אמבטיה רגילה רק שיש בו מערכת שמזרימה זרמים בעוצמות שונות ומשחררת בועות אוויר תוך כדי השהייה בג''קוזי המלא מים. אלו מאוד מרגיעים את הגוף ובריאים לנו. מעבר לכך לג''קוזי בשונה מהאמבטיה הרגילה הוא בר צורה מיוחדת שאר נוחה יותר והופכת את השהייה בו למענגת ולא דווקא צפופה מידי.
 
כך היום אפשר למצוא בכל חנות של כלים סניטריים אמבטיות רגילות ואמבטיות ג''קוזי וההבדל בין אלו לאלו הולך ומטשטש הן מצד הצורה, והן מצד היכולות והאפשרויות וגם, לשמחתנו המרובה, מצד המחיר. כך כולנו בעצם יכולים לשדרג את חדר האמבטיה שלנו ובנות בתוכו ג''קוזי שגם לא יעלה לנו יותר מידי בכיס ומצד שני יוסיף המון נחת ומרגוע בחדר האמבטיה שלנו.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017