ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

יש הרבה יתרונות וכיף גדול בבריכות בבתים פרטיים. בריכות בין אם בבתים בהם אין ילדים ובין אם בבתים בהם יש ילדים, בריכות כאלו משדרגות למעשה כל חצר בכל בית והם אזור שכולו אומר כיף ונוחות.
וכשאנו מדברים היום על בריכות אז אפשר לחלק את הבריכות לשני סוגים עיקריים של בריכות. בריכות שממוקמות בתוך האדמה ובריכות שממקמות על האדמה. את האחרונות אפשר לראות היום בהרבה בתים פרטיים בישראל.
 
אז באמת אותן בריכות שממוקמות בחצר ולא בנויות בקרקע החצר נפוצות וזאת כנראה בשל המחיר המאוד זול שלהם והיכולת שלהם להתנייד. כלומר, את הבריכות מתקינים וממלאים בימות קיץ טרופים ובישראל יש לא מעט מאלו, ובימות החורף, בהם אנו לא עושים שימוש בבריכות אנו יכולים פשוט לרוקן הבריכות, לקפל אותן ולאחסן אותן במחסן עד לקיץ הבא.
 
אז באמת פעם כשהיינו מדברים על בריכות בבתים הפרטיים היינו מדברים או על בתים של אנשים אמידים מאוד שיכולים להרשות לעצמם או על כל מיני בריכות פיברגלס קטנות שהתאימו אך ורק לטפינו הרכים כיוון שלא היו עמוקות דיו ובכל מקרה, היו מאוד לא נוחות כיוון שלא ניתן היה לאחסן אותן והן תפסו מקום רב בחצר שלנו גם בעונה בה הן לא בשימוש כלל. אבל היום כשאנו אומרים בריכות אז אנו מדברים על בריכות שנמצאות בהרבה בתים פרטיים ונרכשות בפחות מאלפיים ₪ והן בגובה וגודל ראוי לרחיצה ושחייה של כל בני המשפחה. את הבריכות הללו אפשר לרכוש בכל חנויות ורשתות העשה זאת בעצמך או בכל מיני אתרים שונים שמוכרים את הבריכות הללו. המחיר שלהן הוא כאמור סביר בהחלט ביחס לתמורה שאלו מעניקות לנו ולחצר שלנו ולבני ביתנו ולאורחים שלנו. כמו כן בריכות אלו מאוד קלות להתקנה ומאוד קלות גם לתחזוקה. בריכות אלו מגיעות עם מערכות ניקיון מובנות בתוכם ולמעשה אין קל יותר מאשר תחזוקה של בריכות אלו ואם בעבר בעלי חצר פרטית היו צריכים לחשוב האם הם בכלל ימצאו עניין שיצדיק חפירת בור ובניית בריכה חדשה, אזי שאלו היום לא צריכים למהר והם יכולים במקום לבנות בריכות בתוך האדמה לרכוש את אותן בריכות שממוקמות על האדמה וכך להחליט כעבור עונה או שתיים אם הם רוצים בכלל להקים בריכות בתוך האדמה. שכן לבנות בריכות בתוך האדמה זו פעולת בנייה של ממש עם מערכות אינסטלציה ומערכות פילטרים שונות והתחזוקה של בריכות אלו היא תחזוקה של ממש ולעפמים נדרש לאנשי מקצוע שמטפלים בבריכות וההוצאות בשמיים וכן הלאה. ובנוסף לכל אלו, חשוב להבין שבניית בריכות באדמה גוזלת את השטח וזאת גם בעונות בהן אנו לא עושים שימוש בבריכות הללו. לכן האפשרות של אותן בריכות הממוקמות על האדמה וניתנות לאחסון פשוט היא אפשרות שהופכת ליותר ויותר אטרקטיבית בישראל.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017