ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

במהלך היום אנו ניגשים מספר פעמים אל חדר השירותים ועושים שימוש באסלות שלנו. זאת מידי יום וזאת על ידי כל אחד מבני הבית, ועל כן זה מאוד חשוב שהאסלות שלנו ובכלל חדרי האמבטיה שלנו יהיו בטוחים ונוחים וכמובן גם מעוצבים בצורה שתאפשר לנו לעשות בהם שימוש נוח ונעים. עניינים אלו של אסלות ובאופן כללי חדרי אמבט הם עניינים שאנו נותנים עליהם את הדעת עת אנו בונים את ביתנו החדש או משפצים בבית הישן את חדר האמבטיה ובין שאר הדברים שנחליף ונחדש אנו כמובן נרצה לחדש גם את האסלות שלנו.
 
 
אז באמת כשאנו עושים כבר שיפוץ של חדרי אמבטיה רובנו שוקלים להחליף גם את האסלות בתוך כל השיפוץ. יש כל מיני שיקולים שיש לקחת בחשבון עת אנו יוצאים לחנויות השונות בהן נוכל לקנות אסלות. אסלות אגב נוכל למצוא בכל הרשתות השונות של עשה זאת בעצמך, או אסלות שנרכוש מחנות למוצרי בניין ובאלו המקומות אנו נמצא אסלות רגילות. אבל אם אנו בעניין של אסלות מיוחדות מבחינת העיצוב או מבחינת האפשרויות השונות, אז כמובן שאת אלו האסלות אנו נחפש בחנויות המתמחות בכלים סניטריים.
 
כמובן שגם אסלות, וזאת על אף שסה"כ מדובר בפריטים מאוד פשוטים מבחינת התפקוד והשימוש שאנו עושים בהם, כמובן שגם למראה של אסלות יש חשיבות וישנם כל מיני ניאנסים קטנים גם בעולם האסלות וכמובן שאנו נרצה להתאים את האסלות שלנו למראה הכללי של חדר האמבטיה החדש שאנו זה עתה משפצים. כמו כל דבר וכל חדר שאנו מנסים לעצב, יש חשיבות שכל הפריטים השונים והאלמנטים השונים יתאימו זה לזה, וכך גם האסלות שלנו צריכות להתאים לכיורים ולמרצפות ולקרמיקות שיש לנו בחדר האמבט.
 
רוב האסלות המצויות ברוב הבתים השכיחים הן אותן אסלות רגילות ולבנות שבדרך מגיעות בשתי חלקים. אסלות סטנדרטיות שכאלו הם הזולות ביותר והמשתלמות ביותר בסופו של דבר ביחס לשימוש שאנו עושים בהם, אבל אם אנו רוצים להשית עיצוב פנים מיוחד בסביבת האמבטיה שלנו אזי שאנו נצטרך לאתר את האסלות המיוחדות שישלימו את המראה של חדר האמבטיה שלנו ובשביל לעשות כן אנו נצטרך לחפש ולהשקיע מאמצים בחיפוש.
 
אז באמת המראה ועיצוב פנים תמיד חשוב לנו וכשאנו משפצים אז אנו מבקשים לעשות שימוש בכל האביזרים הנכונים ביותר שישלימו את המראה שאנו רוצים להשית בחדרי אמבטיה שלנו. אבל מה עם השימוש והנוחות של השימוש? שהרי האסלות כמו כל דבר אחר גם הן זוכות לכל מיני חידושים וכל מיני ברזי נקיון מיוחדים וכל מיני מושבים מחוממים ומרופדים ומה לא בעצם. וכשאנו עושים שיפוץ כדאי שנחשוב על זה ואולי נשיג גם אסלות יפות וגם אסלות מאוד נוחות וכך יוצר בעצם שהרווחנו מכל הכיוונים.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017