ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אביזרי אמבטיה יפים יכולים לשנות את המראה והתחושה שלנו באמבטיה. אלו יכולים להיות הברז החשמלי החדש , הכיור המעוצב בשיק מאוד מיוחד או ראשי המקלחת. כל אלו הם אביזרי אמבטיה שונים שלפעמים די לנו באחד מהם בשביל לשדרג את המראה של חדר האמבטיה כולו.

אביזרי אמבטיה הם מראות, מתלים של מגבים, מחזיקי סבונים, ברזים, מקלחונים וכן הלאה. כל אלו הם בעצם האביזרים שמשמים אותנו ומשלימים לנו את חווית הרחצה.
 
אביזרי אמבטיה מיוחדים שעושים בהם תמיד שימוש של עיצוב פנים, הם למשל המראות. המראות שלנו בחדרי אמבט הם ראשית כל משמשות אותנו בלי סוף, ושנית, הם יוצרות אשליה של גודל וחלל בחדר האמבטיה שלנו.
 
היום אפשר למצוא הרבה כניסה של מרכיבים אלקטרוניים שונים אל קטגורית אביזרי אמבטיה ובעצם אל האמבטיה שלנו. יחד איתם גם האמבטיה מזמן הפכה כבר לג''קוזי וכל המאפיינים והמרכיבים של אמבטית ג''קוזי גם הם הופכים לאט לאט לאוחרי קבע בקבוצת אביזרי אמבטיה ולאט לאט אנו יכולים לראות אותם כמעט בכל בית בטח שבבתים חדשים שנבנים. כמו אלו ישנם גם אביזרי אמבטיה שונים שיכולים להפוך את חווית הרחיצה שלנו למעט עתידנית, הרבה יותר קומיונקטיבית, למשל כל מיני פאנלים של המקלחונים שמשלבים בתוכם רדיו ומנגנוני ויסות מים שונים וכל מיני תוכניות רחצה. כל אלו הם אביזרי אמבטיה חכמים ואפשר בעצם לשייכם אותם גם לקטגוריה של בית חכם.
 
כמובן שאביזרי אמבטיה ברוב המקרים אנו רוכשים במסע קניות מרוכז אחד וזאת נעשה כנראה אחרי שהחלטנו לשפץ את המקלחת שלנו או במקרה אחר בו אנו בונים חדר אמבטיה חדש לגמרי. במקרה הזה אנו נמצא עצמנו מגיעים אל החנויות השונות המוכרות אביזרי אמבטיה ושם אנחנו נתחיל לפשפש בינות המדפים השונים בנוגע לאביזרי אמבטיה שנראים לנו הכי נכונים עבורנו. אביזרי אמבטיה נכונים עבורנו הם כאלו שראשית כל אנו עושים בהם שימוש תדיר בחדר האמבטיה. לא מעט אביזרי אמבטיה נרכשים רק בשל המראה שלהם ובשל מחשבה שאותו אביזר אמבטיה הוא חיבב וגם הפונקציונאליות שלו חביבה אך הלכה למעשה מדובר באביזרי אמבטיה שלא נעשה בהם שימוש והם רק מעמיסים לנו בחדר האמבטיה וגוזלים מקום וזאת כאשר אנו משתדלים מאוד לשמור את חלל חדר האמבטיה שלנו פנוי ונקי וחף מכל דבר מיותר וכך צריך לנהוג גם בנוגע לאביזרי אמבטיה. אלו, אם אין אנו עושים בהם שימוש תדיר עדיף שלא יהיו בחלל חדר האמבטיה שלנו אשר ברוב המקרים, ממילא הוא חלל קטן מידי.
אחרי שהבטחנו שאביזרי אמבטיה שאנו שוקלים לרכוש הם רק כאלו שאנו באמת נעשה בהם שימוש, אנו נתחיל להתייחס לעיצוב של אביזרי אמבטיה ולצבע שלהם. ברור לכולנו שכל אביזר אמבטיה שנכניס לחדר אמבטיה שלנו נרצה שיתאים וישתלב לנוף ולעיצוב פנים של האמבטיה שלנו, ואפילו יוסיף אמירה משלו לתוך העיצוב פנים של חדר האמבטיה שלנו.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017