ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ידיות במטבח שלנו או בכלל על כל רהיט שאנו מרכיבים עליו ידיות הם כמו תכשיטים. אותם אביזרי פרזול מתכתיים ומעוצבים להפליא ובתוכם הידיות כמובן הם ממש כמו עדיים על הרהיטים שלנו ולפעמים עיצוב מטבח לא יושלם עד שלא נתקין את הידיות שלו, או לחילופין, לפעמים מטבח שמעוצב בטיב טעם יכול ממש לקפח את כל המעלות הויזואליות בגלל ידיות שלא נבחרו בקפידה ושאינם משתלבות עם שאר העיצוב של המטבח שלנו. ובאמת כמו בכל שאר התחומים, גם תחום הידיות או אביזרי הפרזול הוא תחום בפני עצמו, עולם של אופנות מתחדשות לצד מסורות ישנות ואהובות, וכמובן ואיך לא, שילובים של חדש בישן וישן בחדש וכל אחד יכול למצוא לו כל סוג של ידית שיחפש וימצא כל מה שירצה שישתלב לו עם העיצוב הנוכחי או ישדרג את העיצוב הקיים.

 

בחנויות כלים סניטריים שונים אנו יכולים למצוא מגוון רחב של ידיות מכל הסוגים העיצוביים ובכל הסגנונות ועם כל מיני אפשרויות שונות, חלקן חדשות ובאמת נושאות בשורה, וחלקן חסרות משמעות.

 

ישנם שני סוגים עיקריים של ידיות, ידיות רגילות, אלו שהם לא יותר מאשר חתיכת מתכת שאנו מושכים החוצה ואיתה את המגירה או את דלת הארון מטבח שלנו, וישנם הידיות כפתור, ידיות אלו הם כדוריות.

 

אין ספק שידיות של המטבח הן אלו שישלימו את חווית המטבח, הן החוויה עיצובית ולזאת הן יוסיפו באמצעות המראה שלהם שכאמור הוא כמו תכשיט על הארונות מטבח שלנו או על מגירות המטבח, וחוץ מזה, המגע של היד שלנו עם הידית, גם הוא חשוב מאוד וגם לו יש חלק והשפעה על חווית המטבח שלנו וכמובן שאנו נרצה לרכוש את הידיות המתאימות ביותר לעיצוב של המטבח שלנו.

 

חשוב להבין שכמו בכל חנות גם כאן אנו נמצא איש מכירות נלהב שינסה לשכנע אותנו מהי הידית שמתאימה לנו ובדרך כלל תהיה זו גם היקרה ביותר במדף. חשוב מאוד שאנו לפני שאנו מגיעים לרכוש ידיות חדשות, חשוב מאוד שנעשה את שיעורי הבית שלנו וזאת על מנת שלא נאות ללכת אחר הצעות שלא מתאימות לנו ונמצא עצמנו מאוכזבים וגרוע בכך, עם ידיות שמכערות את המטבח שלנו. על כן חשוב מאוד שנחליט עוד בטרם יצאנו מהבית האם אנחנו הולכים על ידיות כסופות, אולי בצבע אחר? מבריקות ? האם אנחנו רוצים ידיות כפתור או ידיות רגילות והאם אנו הולכים על ידיות מעוצבות ומעוטרות או שמא כמו שעיצוב המטבח שלנו הוא בעל קוים נקיים – כך גם יהיו התכשיטים של המטבח שלנו. הן הידיות כמובן.

בנוגע להתקנת הידיות מדובר בהתקנה מאוד פשוטה שתתחיל ותיגמר במברג ומעט מוטיבציה לבצע מטלה זו. הידיות ברוב המקרים מוצמדות למגירה או לארון באמצעות שני ברגים מכל צד של הידית ואין שום בעיה עם מברג לפרק הידית הישנה ובמקומה להרכיב את הידיות החדשות.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017