ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרזול

 

מוצרי פרזול הם תוספות של יופי לבית. כאשר דלת הכניסה או מיטת חדר השינה מעוצבים עם פרזולים הם מעניקים יופי לבית. פרזול מתבטא גם בידיות מעוצבות היטב וכן בעבודת אומן של פרזול מטבחים שכולל ידיות של ארונות, מגירות ועוד. פרזול הם תוספת דקורטיבית לבית. פרזול זה הערך המוסף של הבית, הערך המוסף שמעניק יופי לבית או יופי למטבח או לאמבט.

חברות פרזול מנסות כיום להתמודד עם צרכי השוק באמצעות הטפה לאיכות. פרזול הוא איכות נטו ונגיעת יד של עיצוב ייחודי ומיוחד. חברות רבות של פרזול דואגות לערב את כל צוות החברה בתהליך של ייצור מוצרי פרזול חדישים יחד עם ביצוע הזמנות לטובת הלקוח ובהתאמה לצרכיו תוך כדי ניסיונות שונות להביא לפישוט תהליכים ולהגמשה של תהליכים שמעורבים בהם תריסר אנשים ממחלקות שונות בצורה כזאת שתאפשר מענה הולם לבקשות מיוחדות או מענה לבירורים שונים של לקוחות. חלקיו השונים של תהליך הביצוע בחברה חייבים להיות ברורים החל משלב חומר הגלם וסיפוקו למפעל, המשך במעצב וכן באיש המכירות או בחברת ההובלה. הכל חייב להיות מושלם במוצרי פרזול.

חברות כיום מציעות לקהל הרחב מגוון דגמים עשיר של ידיות לדלתות, מגירות או ארונות או מוצרים נלווים למטבח וכן לחדרי אמבטיה עם רמת עבודה גבוה ואיכותית. הפרזול מגיע על פי רוב בדרך כלל למשל בידיות בעיצוב פשוט של נחושת או ברונזה, ניקל וכן שילוב של מתכות.

באמבט נוכל למצוא אביזרים סניטאריים שונים בגדלים ובסוגים שונים כמו מתלי מגבות ברזים ועוד. באביזרי מטבח נוכל למצוא למשל מוצרי פרזול כמו מערכת תלייה מעל השיש עם מין מדף מברזל לכלי המטבח או לסוכר והמלח. חלק מעניין שיווק המוצר הוא השימושיות שלו עם כל עניין השימושיות של מוצרי הפרזול יש בהם גם טעם עיצובי יפיפה שנוסף על הבית אווירה אחרת.

התחרותיות בתחום מוצרי פרזול היא גבוה ביותר חברות מנסות מידי פעם להביא לשיפור הביצועים שלהם ולהוציא עם מיטב המעצבים שלהם מוצרי פרזול איכותיים יותר בטוב טעם. התחרות ללא ספק היא גדולה ביותר והשקעת העבודה היא רבה. תכנון מחדש של התהליכים ולא תיקון חלקי התהליך בכל חברה וכן לא הטלאת השלבים הנפרדים היא הדרך ליצירת חברה תחרותית בשוק עם מוצרים טובים יותר. תיקון החלקים בתהליך הוא עיסוק בשוליים ובפרטי במקום להתעסק במכלול השלם בתבנית של הייצור ולרדת לפרטי המוצר עוסקים בטפל. נסביר את זה באמצעות דוגמה: הלקוח בא לחנות הרהיטים מסתובב באולם התצוגה ורואה עיצובים שונים הוא רואה נניח חדר שינה עם מיטה זוגית ופרזול של דוגמה מנחושת או ברזל על ראש המיטה העיצוב מושך את עינו מייד אולם מבחר הדוגמאות של אותו פרזול בחברה השנייה מושך אותו יותר. סוג ומבחר של דוגמאות תוך כדי קליעה לרצון הקונים בשוק יכולים להוביל חברה מכישלון להצלחה וכן להיפך.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017