ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דקים מעץ הם דרך פנטסטית לשדרג בצורה משמעותית כל חצר וכל גינה וכל איזור בבית בו אנו יכולים לארח אורחים. דקים הם הריצוף הכי מעניין שאפשר להתקין בחצר שלנו ואין לאף חומר אחר את התחושה של הדקים ואת הנוכחות הכמו ברורה מאליה שיש לדקים בחצר שלנו.

 

אם יש לנו בית עם חצר או עם חתיכת גינה קטנה, או אפילו אם יש לנו מרפסת בסביבת הבית, אנו יכולים לחשוב על דקים מעץ לטובת הריצוף של אותו שטח ועל ידי התקנת הדקים אנו פשוט משדרגים את האזור הזה בצורה משמעותית. ראשית הריצוף בדקים במתחם מסוים כמו מייחדת את אותו המתחם ומעידה עליו בנוגע למטרתו, ואין מה לעשות כשאנו נמצאים באזור שאנו יודעים מהי המטרה שלו אנו מרגישים בתחושה נעימה יותר. כך הדקים באזור בו הם מרוצפים, כמו מעידים על אותו איזור שזהו איזור האירוח. איזור ההנאה. ואז כל היושבים יודעים שהם באו לכאן בשביל להנות ולא משהו אחר. את אותה התחושה למשל אנו יכולים לקבל ביום בו אנו מבלים בבריכה, בבריכה קל לנו להבין מה אנו עושים שם, הנוכחות של הבריכות מים השונות, המדשאות שפזורות בכל עבר והכסאות פלסטיק והשמשיות, כל אלו מיד נוסכים בנו התחושה שלמקום זה באנו אך ורק בשביל להינות. כך גם כשאנו יושבים על הדקים אנו יכולים להרגיש את אותה התחושה וזאת כי ייעדנו את האיזור לטובת האירוח, לטובת ההנאה שבדבר ובעניין. דקים גם הם מן הסתם עשויים מעת ולנוכחות של העץ בחצר שלנו יש את ההשפעה המאוד מורגשת שלו. העץ משתלב בצורה טבעית ביותר עם כל הטבע מסביב והעץ משדר חמימות מסוימת שרק העץ יודע לשדר.

וחשוב לזכור כמובן שאם אנחנו מדברים על דקים אז אנחנו בעצם מדברים על לוחות עץ מחוברות זו לזו, עץ כמו בכל מקום אחר צריך טיפול. אלא שהדקים שבחצר מצריכים טיפול של ממש וזאת כמובן בשל המיקום שלהם. הדקים תמיד נמצאים בסביבה החיצונית, חשופים לפגעי מזג אוויר ולחות ומזיקים שונים. פגעי מזג אוויר הם כמובן גשם שיורד ומחלחל אל תוך לוחות העץ. העץ יתחיל לספוג הנוזלים ומן הסתם לשנות צורתו, במקרה כזה, גם אם ביום שלמחרת יש שמש שתייבש יד את העץ עדיין העץ עלול לשנות צורתו. וחוץ מאלו יש גם מזיקים מסוג אחר והן כל מיני התולעים שאוהבים להתחפר ולנבור בתוך לוחות העץ. הדקים חשופים גם לפגעים מסוג שכזה ואנחנו צמיד צריכים לטפל בהם ולשמור עליהם.

 

אז באמת אין שאלה כשאנו שואלים את עצמנו באיזה סוג של ריצוף לרצף את הפינה החמודה שיש לנו בחצר ואותה אנו רוצים לייעד לטובת עינייני אירוח. כמובן שנרצה לבחור בדקים, אלו מהעץ שהוא כל כך אהוב עלינו בסביבת הבית שלנו, קל וחומר בסביבת החצר שלנו.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017