ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

עיצוב הבית זו כבר לא מילה גסה. אם בעבר היו הבתים לאפורים ומשעממים, ובעיקר נושאים את בשורת הפרקטיות הגמורה, אזי שהיום אנשים משיקעים לא מעט מאמצים בעיצוב הבית שלהם ואנשים מפתחים מודעות לעיניינים אלו של עיצוב הבית ולצד המודעות אנשים מפתחים גם מיומנויות שונות המאפשרות להם להחיל וליישם את עיצוב הבית שהם רוצים להשית על הבית שלהם.

 

אנשים היום רואים בטלויזיה תוכניות ריאליטי שונות העוסקות בעיצוב הבית. מי כאן התרנגולת ומי כאן הביצה, אין לדעת. מה שבטוח הוא שרמת החיים עולה מיום ליום והאנשים רוצים יותר ויותר בבתים מעוצבים והם משקיעים לא מעט בעיצוב הבית שלהם.  

 

זה לא סוד שרמת החיים עולה בשנים האחרונות וודאי שעם רמת החיים שעולה גם המודעות לחיים איכותיים יותר טובה. הבית שלנו הוא המקום בו אנו מבלים שעות רבות במהלך היום, בכל יום. אנו והיקרים לנו מכל גרים תחת אותה קורת גג ותחת זו ישנם כל מיני אנרגיות ותחושות ורגשות. לעיצוב הבית יש השפעה ישירה על כל אלו. וחכמינו כבר אמרו שדירה נאה מרחיבה את דעתו של האדם. אז אכן, לעיצוב הבית יש השפעה ישירה על המידה בה אנו חשים בנוח בבית שלנו ולמידה בה נעים לנו לשהות בבית שלנו. מה גם שעיצוב הבית שלנו יכול ללמד על עצמנו וחוץ מזה, מה יותר כיף מאשר לשפץ ולחדש ולרענן את הבית שלנו עם עיצוב בית חדש לגמרי.

 

אז באמת היום כולם כבר מתעסקים בעיצוב הבית שלהם ויש כאלו שעושים זאת לבד ויש כאלו ששוכרים אנשי מקצוע שונה שיעזרו להם בעניין זה של עיצוב הבית. בעלי המקצוע העוסקים בעיצוב הבית הם כמובן מעצבי פנים, אדריכלים או אדריכלי פנים וכן הלאה. כל מה שקשור לעיצוב פנים ועיצוב הבית, אנשים אלו עוסקים כל היום בנושאים הללו והם בעלי ידע וניסיון שאין לו מחיר. ובאמת הם קובעים תג מחיר מסוים עבור השירותים שלהם ולפעמים אנו נרתעים כשאנו שומעים את העלויות שנלוות לעבודה עם מעצב פנים אך חשוב להבין שבמקרים רבים מעצב פנים טוב יכול לחסוך לנו המון זמן בתהליך כולו ולחסוך לנו לא מעט כסף בשורה הסופית. מה גם שהתוצאה הסופית של עיצוב הבית שאליה יכול להגיע מעצב פנים היא בהחלט לא התוצאה הסופית שאנו, ההדיוטות בתחום, שמימינו לא למדנו התחום הכל כך מורכב הזה נוכל להגיע. עיצוב הבית זו לא שאלה של צבעים ושל סוגי מרצפות בלבד. עיצוב הבית זו מתודיקה שלמה בה תופרים חליפה לבית שלנו. חליפה שראשית אמורה להתאים בדיוק למידות הבית ולצרכים של בני הבית, ולאחר מכן חליפה עיצובית שמשדרת את כל מה שאנו רצים לשדר הן לעצמנו והן למבקרים השונים שלנו בבית. עיצוב הבית צריך ללמד על עצמנו.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017