ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

ספא יכול להיות מפנק, ספא יכול להיות מרענן, ספא יכול להזין את הגוף שלנו, ספא יכול להרגיע אותנו, ספא יכול להיות רוחני, ספא יכול להיות שליו ומרגיע.

 

 

האדם עוד משחר ההיסטוריה מבין את החשיבות של טיפולי מים, הלא הם בעצם טיפולי הספא השונים ומאז ומתמיד האדם עשה שימוש בטיפולי ספא מתוך כוונה לטפל ולטפח הן את הגוף שלו והן את הנפש שלו.

 

אנשים האמינו לאורך כל ההיסטוריה שטבילה בנחל מסוים , כזה או אחר, יכולה להביא לשיפור במצבם הפיזי והרוחני, כל נחל או אגם או מעיין או סתם זרמי מים שבוקעים מהאדמה  - עם הסגולות שלו.

 

העדויות הראשונות שיש על טיפולי ספא באות איך לא מיוון העתיקה. היוונים האם אלו שהפכו את טיפולי המים, טיפולי הספא לממוסדים ומסודרים והם בעצם אחראיים על הצורה המודרנית של הספא של ימינו. הם יצרו טיפולי השתמשו במקלחות השונות שעמדו לרשותם לצרכי ניקוי. כמו כן הם יצרו אמבטיות ציבוריות לטיפולי ספא שונים בסביבת המקום בו הם התאמנו. הם יצרו את הספא הללו בשביל להירגע ובשביל היגיינה אישית.

 

ספא וטיפולי מים שוניפם קיימים עוד משחר ההיסטוריה אך בשנים האחרונות אנו רואים שהספא תופס יותר מקום בחיים המודרניים שלנו. מהם הסיבות שהפכו את הספא לכה שימושי ומודרני ואהוב מה הם הסיבות שהביאו לספא את הרעננות המחודשת שלו בימים אלו? כנראה שיש סיבות רבות. ראשית רמת החיים תמיד עולה ואנשים רוצים להתפנק יותר ויותר ומה מתאים יותר לפינוק מאשר טיפולי הספא. חוץ מרמת החיים שעולה, גם המודעות של האדם הממוצע לבריאות ולמצבים רוחניים וכן הלאה כל מה שקשור לזאת, גם המודעות הזו עולה והספא הופך לאטרקטיבי יותר ויותר.

 

היום אפשר להיכנס לספא כמעט בכל מקום. ישנם מקומות שכל עניינם הוא ספא ונוכל להגיע אליהם ולבלות שם יום שלם בטיפולי מים הלא הם טיפולי ספא שונים ומגוונים. בחדרי הכושר היום אפשר למצוא ספא ולא מעט אנשים מוצאים את הספא לפינה המעניינת ביותר בחדר הכושר שלהם או בקאנרטי אליו הם מנויים. מעבר לכך בספינות הפלגה ומלונות כבר מזמן הבינו את הפינוק המעולה שהספא יודע להציע ואת הכוח שלו למשוך אורחים. בית מלון בלי ספא בימינו הוא כמו בית מלון בלי חדר הכושר. כבר אין כאלו והספא הוא חלק מהשירות הבסיסי, הפינוק הבסיסי.

 

מעבר לכל אלו, היום אפשר לקנות הרבה אמבטיות ג''קוזי שיודעות להפוך את חדר האמבטיה הפרטי שלנו לספא פרטי משלנו וביכולתנו לערוך בעצמנו אי מתי שמתחשק לנו טיפולי ספא שונים בסביבת הבית שלנו. זכרו בסופו של דבר ספא הוא עניין של מים ושל זרמי מים ובקלות נוכל להפוך את האמבטיה שלנו לחדר ספא מהוקצע כפי היכולת שלנו.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017