ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

ארונות אמבטיה משחקים תפקיד חשוב בעיצוב חדר האמבטיה שלנו. באופן כללי חדר אמבטיה זה חדר קשה לעיצוב בשל הגודל שלו והשימושיות הרחבה שאנו מקיימים בו, כל זאת ועוד טרם דיברנו על ארונות אמבטיה. לארונות אמבטיה היכולת להפוך חדר אמבטיה מבורדק לחדר אמבטיה מסודר. ארונות אמבטיה יכולים גם להוסיף ולשדרג את המראה הכללי של חדר אמבטיה.

 

אז באמת, עיצוב חדר האמבטיה הוא קריטי מאין כמותו וזאת גם בלי ארונות אמבטיה. חדר אמבטיה הוא החדר אליו אנו מגיעים בסוף כל יום ומתרעננים מחדש אחרי ששטפנו מעלינו את כל המתחים וכל הלחצים וכמובן גם הלכלוך של יום ארוך. חדרי אמבטיה הם גם החדרים בהם אנו פותחים את היום שלנו ולעיצוב שלהם יש חשיבות גדולה, ראשית הם תמיד חייבים לעשות אווירה של ניקיון, זאת בשל מהות השימוש שלנו בהם, ושנית, חייבת להיות בחדרי אמבטיה שלנו אווירה של רוגע וזהו תפקידו של עיצוב חדר אמבטיה.

 

ארונות אמבטיה מאידך יכולים גם להקל עלינו בארגון חדרי אמבטיה ומצד שני אנו יכולים לעשות בהם שימוש לעיצוב חדרי האמבטיה.

 

כשניגש לחנויות הרהיטים השונות אנו נמצא ארונות אמבטיה מכל סוג בכל צורה בכל גודל וכמובן בכל סגנון ומראה עיצובי שנרצה להחיל באמבטיה שלנו. חוץ מאפשרות זו של ארונות אמבטיה בחנויות הרהיטים, אנו יכולים גם לגשת אל הנגר ולשרטט יחד איתו בהתאם למידות החדר את ארונות אמבטיה שנרצה להטמיע בחדר האמבטיה שלנו, וכך בעצם להזמין את ארונות אמבטיה המתאימים לנו ביותר, הן מבחינת עיצוב, הן מבחינת מידות ופונקציונאליות.

 

השאלה היכן לקנות את ארונות אמבטיה היא שאלה טובה ויש המון דברים שיש לשקול כשאנו קונים ארונות אמבטיה. ראשית, מדובר בארונות אמבטיה שצריכים להתמודד תמיד עם לחות ורטיבות. רטיבות ולחות תמיד יש בסביבת האמבטיה וארונות אמבטיה חייבים להיות בנויים בצורה מסוימת כזו שתדע להתמודד עם הרטיבות והלחות. רטיבות בעץ גורמת לו להתנפח וכשהרטיבות מתייבשת הוא מתכווץ בחזרה. תהליך זה ממש גורם לו לשנות צורתו. מעבר לסכנות אלו, הלחות עצמה יכולה להביא להתפוררות העץ במידה והגימורים שלו לא בנויים טוב. אז הדבר החשוב ביותר שנעשה הוא לוודא שאכן ארונות אמבטיה המוצעים לנו בחנות הם כאלו שבנויים בצורה שיודעת להתמודד עם לחות ורטיבות. אם אנו בונים ארונות אמבטיה אצל נגר חשוב מאוד שנדגיש את העניין הזה לנגר שלנו ושנוודא שארונות אמבטיה שאנו קונים יוכלו לשרת אותנו למשך זמן רב ולשמור על המראה המקורי שלהם והשימושיות שלם.

 

מעבר לכך, חשוב שנוודא שארונות אמבטיה שאנו רוכשים ידעו להעניק לנו את השימושיות לה אנו נדרשים. כדאי שנבדוק את ההרגלים שלנו עם ארונות אמבטיה ועם החפצים השונים שנרצה לאחסן בהם, כדאי שנתאים כמה שיותר את ארונות אמבטיה שלנו לצרכים שלנו וזאת על מנת שנוכל לחסוך מקום בחדרי אמבטיה שלנו להתמודד עם הבלגן.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017