ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ג''קוזי הוא שדרוג משמעותי ביותר לבית שלנו ולרמת החיים שלנו. הזרמים הנעימים של המים בג''קוזי, הבועות אוויר שעולות מקרקעית הג''קוזי והטמפרטורה של המים בג''קוזי כל אלו הופכים אותו לחוויה מושלמת של התפנקות בסביבת מים. ובאמת היום בהתאם לעליית רמת החיים הכללית אפשר לראות ג''קוזי בהרבה בתים פרטיים ולמעשה במקומות מסוימים לא מדובר על ג''קוזי שהותקן על ידי אותו בעל בית לפי הזמנה אישית שלו אלא בג''קוזי שמותקן על ידי הקבלן עצמו וכנראה שלא רחוק היום בו הג''קוזי יהיה סטנדרט בכל מבנה. ולא רק שיש הרבה בריכות ג''קוזי בבתים, אלא שבעלי בתים שונים אוהבים את בריכת הג''קוזי שלהם מחוץ לבית ואפשר לבנות כזו בריכת ג''קוזי קטנה בעלויות די סבירות ואפשרויות כמעט לכל נפש. כל מה שצריך הוא מקום טוב למקם את הג''קוזי בחצר שלנו.

 

ג''קוזי למעשה זה סמן לחיים הטובים. סמל לעושר ויוקרה ולאדם שיש לו זמן פשוט להתרכז באופן שבו הוא מפנק את עצמו ויש לו כל היכולות לשם כך. אז באמת בעבר הרחוק היה הג''קוזי לנחלתם של עשירים ושועי עולם אבל היום לא כך היא בכלל ואפשר למצוא את הג''קוזי כמעט בכל מקום ואפילו, אפשר  לרכוש ג''קוזי שכולו בנוי מגומי ושיש לו מנוע קומפרוסור מחובר ואלו ואלו ניידים ואפר לקחת אותם איתנו לכל מקום או רק להתקין אותם בצורה זמנית עת אנו רוצים לעשות בג''קוזי הנייד שלנו שימוש, ולאחר שימוש פשוט להחזיר אותו למקום.

 

הג''קוזי יכול להיות אחלה סיבה ליצירת פינת חמדה במיוחד עבור הג''קוזי החדש שלנו ובעצם לייחד איזור מסוים בחצר שלנו לטובת הג''קוזי. דבר שכזה יצור הרבה ססגוניות בחצר שלנו ופשוט יראה פנטסטי ומאוד מאוד מזמיןם אותנו לחלוץ את בגדינו ולטבול באמבטיה החמה.

 

למעשה זרימת המים בג''קוזי מאפשרת עיסוי של הגוף שלנו וזה כל התחכום בג''קוזי, זה וכמובן הטמפרטורה החמה של המים שמאוד נעימה לגוף שלנו ומאוד בריאה לעניין העיסוי. ככל שהג''קוזי שלנו מתוחכם יותר כך יהיו בו יותר ברזי מים ששולחים מים בלחץ אל הבריכה ועל ידי כך מעסים כל שריר ושריר.

 

היום אפשר למצוא את הג''קוזי גם בקאנטרי קלאב וגם במכוני הספא השונים שם אפשר לטבול בג''קוזי שכולו מלא שמנים חמים וריחניים והרבה ארומה. אין צימר שמכבד את עצמו שלא טומן בחובו ג''קוזי מענג וכאמור, גם בבתים הפרטיים אפשר למצוא את הג''קוזי מככב בפסגת הפינוקים האפשריים בסביבת הבית. ואולי בעצם פסגת הפינוקים בכלל. לצד הג''קוזי תמיד נוכל סאונה בקאנרטי קלאב ואלו ואלו הם פשוט טיפול של כיף לגוף שלנו.

 

אז שימו לב, אם יש לכם הכסף והמקום הפיזי, למה שלא תשדרגו את הבית שלכם ואת איכות החיים שלכם ותרכשו לעצמכם ג''קוזי חדש? עשו זאת ותהנו.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017