ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בריכות שחייה הן הצלה גדולה בימי קיץ לוהטים. אין דבר יותר מהנה מאשר לבלות יום קיץ חם בסביבת בריכות שחייה, בין אם אנו קופצים לרגע לצנן את גופנו ובין אם אנו רוצים לעשות מקצה שחייה למען גופנו.

בריכות שחייה הם מקום בילוי מועדף על אנשים רבים ועל משפחות רבות. מה גם שתענוג השהייה בבריכות שחייה מזמן התרחב ובסביבת בריכות השחייה נמצא המון מכשירים ופינות פינוקים שונות. למשל בריכות שחייה שיש להן גם חדר כושר בסביבתן, ומגרשי ספורט בסביבתן וכן הלאה כל מיני ישומים ועפילויות שונות שנועדו להפעיל אותנו ואת הילדים שלנו כשאנו באים לשחות בבריכות שחייה. ישנן בריכות שחייה אולימפיות ישנן בריכות שחיה מקורות ישנן בריכות שחייה בריאותיות ובריכות שחייה לילדיןם. כל מי שצריך בריכות שחייה ימצא מבוקשו. אפילו בריכות שחייה ציבוריות ישנן בנמצא.  

 

ולמרות בריכות שחייה הן סביבה מאוד אהודה ופופולרית, סביבה מאוד מעניקה לגוף – הן גם מאוד מסוכנות בריכות השחייה ולא מעט אנשים מוצאים את מותם בבריכות שחייה. כנראה שבכל יום בעולם ישנו מישהו שיטבע בבריכות שחייה היכן שהוא בעולם.

 

על מנת שאותו יום חלום שהתחיל בנסיעה משפחתית כיפית לבריכות שחייה, על מנת שיום זה לא יסתיים כיום אסון חשוב מאוד שנקפיד על כמה חוקים וכללים שימנעו מאיתנו סכנה כלשהו, חשוב מאוד שנהיה עירניים לסביבה כולה וכמובן לבני ביתנו כשהם שוהים בבריכות שחייה. זכרו, עדיף להיזהר מאשר להצטער וכדאי מאוד נבצע את כל ההכנות הראויות והנדרשות למען נשמור על בטחוננו ועל בטחון ילדינו עת אנו שוהים בבריכות שחייה.

 

כמו שאומר המשפט גם מצילים טובעים בים ואין די בזהירות שאנו צריכים לנקוט בסביבת בריכות שחייה. כולנו אוהבים לשחות ויודעים לשחות ומאוד מתרגישם לשחות בחיק משפחתנו אבל לא נרצה חלילה לסיים יום כיף שכזה בבריכות שחייה בקאנטרי קלאב בטרגדיה חלילה. זכרו, מי שלא יודע לצלול שלא יצלול בבריכות שחייה. ומי שלא יודע לקפוץ בצורה בטוחה שלא יקפוץ שכן הוא יכול לפגוע בעצמו וזה לא נעים בכלל.

 

 

בימינו אפשר לראות הרבה בריכות שחייה פרטיות בבתים הפרטיים. בעלי בית אלו בוחרים לשדרג את החצר שלהם על ידי בריכות שחייה ואין אפשרות טובה יותר. מה נעים יותר ממראה של מים תכולים ושקטים בתוך בריכות שחייה עת אנו יושבים בפרגולה שלנו ועושים על האש או פעילות מסוג דומה. מה יותר נעים מלקפוץ למים הצוננים של בריכות שחייה ביום קיץ חם וכל זה בסביבת הבית שלנו. מה יותר נעים מלהזמין חברים לשעשועי מים ובירה בסביבת בריכות שחייה שטרחנו להתקין בחצר שלנו.

 

כל אלו ועוד, הם הכיף הגדול שמאפשרות לנו בריכות שחייה לנו ולכל בני ביתנו אבל חשוב מאוד שנקפיד על כל כללי הבטיחות השונים למען בטחוננו ולמען עתיד ילדינו.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017