ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בריכות. בריכות הם אחד מהפינוקים הגדולים ביותר שהאדם יצר לעצמו. בריכות שחייה ציבוריות, בריכות שחייה אולימפיות, בריכות פרטיות כל אלו הם כולן צורת בילוי מאוד מאוד פופולרית שמשלבת כיף ובריאות. כמה נאמר וכמה נכתב על הבריאות שאפשר להשיג בסביבת בריכות ועל ידי שימוש בבריכות. אנחנו מרגישים טבעי מאוד בתוך המים, ממש כפי שהיינו ברחם ואנחנו מאוד אוהבים להגיע לבריכות לשחייה הן לצרכי הנאה והן לצרכי ספורט וכושר. אפילו סתם לשבת לצד הבריכות על כסא נוח ולהשתזף בשמש זה כיף.

יש אווירה כמעט מיסטית ליד בריכות וזה קורה תמיד. משהו במאגר המים הכחול הזה שעומדים להם שקטים ומזמינים אותנו לקפוץ ראש אל תוך הבריכות ולחוש כיצד גופנו חודר את המין מן הראש ועד לכף הרגל אנחנו מכוסים במים ופתאום נהיים לכמו דגים ושוחים מצד לצד בבריכות שלנו. לא פלא שהמון אנשים עושים מנוי קבוע לבריכות השונות ולא פלא שהם מוצאים בסביבה זו עניין רב להם ולבני המשפחה שלהם. כאמור, גם הם הבריאות וגם הפינוק וגם התחושה הטובה של מים.

היום אפשר לראות בריכות שסביבן נבנה קאנרטי קלאב שלם שמשלב את כל פעילויות הספורט השונות, והסאונות ומגרשי הטניס וחדרי הכושר. מפעם לפעם מגיע המשפחה שעתה מנו לבריכה וקובעת מושבה ליום זה בסביבת הבריכות השונות. מי מיאתנו שאוהב את הבריכות האולימפיות ומי מאיתנו שמעדיפים להגיע לבריכה המחוממת. וכמובן, הילדים הקטנים שלנו שמשתעשעים בסביבת בריכות מים רדודים ושם בעצם אפשר לראות כמה טבעי לנו להיות בסביבת מיםן. אולי זה הצורך הקיומי שלנו במים שמביא אותנו לכדי אהבה גדולה בין אם מודעת ובין אם לא, אהבה בגדולה לבריכות. הצבע הכחול תכול, השתקפות השמיים במים, האשליה האופטית שמאבדת לנו גובה כשאנו מנסים להתסכל בקרקעית הבריכות.

אז באמ מה הפלא שאנו רואים יותר ויותר בריכות בבתיפ פרטיים, כל מיני בריכות פלסטיק גומי גדולות שמאפשרות שהייה בתוכם של כמה אנשים במקביל בצורה מרווחת. לא כמו פעם שהיו בריכות פיברגלאס שגם היו קטנות יחסית ומאוד לא נוחות. לא ניתן היה לאחסן את הבריכות הללו בתום השימוש והן היו גוזלות מקום רב גם בחורף. בריכות הפלסטיק או הגומי הם כאלו שאנו יכולים לקפל למחסן בימות החורף וממילא הן הרבה יותר גדולות וטובות לשימושנו. את הבריכות הללו אפשר להשיג בכל מיני חנויות של רשתות העשה זאת בעצמך ואפשר להרכיב אותם בקלות. פשוט מחברים את העמודים התומכים בבריכה וממלאים את הבריכות במים והיצרנים הנחמדים אפילו חשבו על סולם שיאפשר לנו לעלות לבריכות שלנו בקלות. פשוט תענוג. בריכה ממוצעת כזו בדרך כלל תדרוש כשנים עשר אלף של ליטרים מים ובשקט בשקט, במדינתנו שיש לה מחסור גדול של מים , האזרחים לא מתביישים וממלאים את הבריכות הפרקטיות שלהם ועושים שימוש נפלא בחצר הבית שלהם.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017