ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אסלות

 

סביר להניח שהאסלות שלנו הם הרהיט שאנו משתמשים בו הכי הרבה. ואסלות הן לא לגמרי רהיט, יותר מתאים שנתאר אותם כמכשיר מכני, זאת כיוון שמדובר ממש במכשיר שמבצע פעולה מסוימת. כך שאם אנו חיים בבית בו יש כמה נפשות, נאמר בן או בת זוג וילדים אז סביר להניח שהאסלות שלנו הם המכשירים בהם אנו עושים שימוש רב יותר מכל מכשיר אחר בבית שלנו.

חשבו על זה, כמה פעמים במהלך היום אתם מורידים את המים באסלות ועכשיו תכפילו את זה כמספר האנשים החיים באותו בית או השוהים באותו משרד או מבנה, וזהו מספר הפעמים שאנו עושים שימוש באסלות שלנו וכמו כל מכשיר אחר, ככל שאנו משתמשים באסלות שלנו יותר כך גדלה הסבירות לתקלות מכל מיני סוגים. אז באמת אנו לא נפגשים בסופו של דבר עם הרבה תקלות באסלות שלנו וזאת בגלל שמדובר במכשיר שפעולתו ומרכיביו פשוטים הם ובמשך שנים ארוכות אנו עושים שימוש באסלות מה שהביא לכך שרוב האסלות היום בנויות בצורה מעולה והם יודעות להתמודד היטב עם העומס של העבודה שמוטל עליהם.

 

כשיש לנו בעיה עם האסלות שלנו זו יכולה להיות תקלה קטנה ופשוטה כזו שלא תפריע בהכרח למהלך חיינו, ומצד שני, בעיות עם אסלות יכולות להיות למטרד גדול ולמפגע סביבתי של ממש ואנו נעשה הכל ואפילו נזעיק שרברב בשעות מוזרות של היממה. אז באמת לא מכל בעיה באסלות שלנו אנו צריכים להתרגש ומצד שני לא כל בעיה באסלות שלנו היא כזו שאנו יכולים להקל ראש בטיפול שלה שכן אנו עלולים למצוא עצמנו מהר מאוד בחדר מוצף במים במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב החדר יהפוך למפגע סביבתי וכל זאת בגלל כשל בעבודה של האסלות שלנו.

 

אם נדע להבין את פעולתן של האסלות שלנו. מהם החלקים השונים של האסלות שלנו וכיצד כולם עובדים ביחד נידע לאתר תקלות באסלות שלנו עוד בטרם אלו תתרחשנה, ונדע גם לפתור את אותן התקלות בעצמנו או שלכל הפחות נדע מה להסביר לאותו בעל מקצוע שנזמים לביתנו.

 

כשאנו אומרים אסלות לרוב אנו מדברים על המושב חרס עליו אנו יושבים אבל בעצם המנגנון המכני עצמו מצוי בניאגרה שמצויה מעל האסלות. שם יש את המצוף ואת המנוף, ואת טנק המים וכל אלו מתפקדים יחדיו בשביל למשוך את המים המלוכלכים ולהזין את מושב האסלות במים נקיים עד לפעולת השטיפה הבאה.

 

אגב אסלות, לא בכל העולם מקובלת צורת האסלות המקובלת בישראל, בהרבה מקומות בעולם עושים שימוש באסלות שלא יושבים עליהן אלא מתכופפים כלפיהן, אלו יש להן יתרונות מבחינת המיצוב והתנוחה של הגוף בשעה שאנו עושים את צרכינו והן מציעות פעולת עיכול טובה יותר. אז באמת כדאי שנכיר ונדע להבין את פעולת האסלות שלנו שכן אנו יכולים לחסוך לנו לא מעט עוגמת נפש.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017