ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אמבטיות לתינוק שלנו היא אחת מהפעולות המדהימות ביותר שהתינוק שלנו מעניק לנו, בעיקר אם אנו הורים טריים וזו פעם ראשונה שאנו מכניסים את התינוק שלנו לאמבטיות. שימו לב, מעבר להיות של חוויה זו למהנה עד אין כץ, יש בה בחווית האמבטיות לתינוק גם סיכונים רבים וחשוב מאוד שננהג בזהירות רבה.

 

תמיד נשמור על עצמנו קרובים מאוד לתינוק שלנו שנמצא באמבטיות, תמיד נשמור על קשר עין איתו כשהוא באמבטיות – אין פשרות בנושא זה.

 

גם אם יש לנו כסא אמבטיות לתינוק שלנו אנו נקפיד על שני הכללים הנ"ל, הכסא אמבטיות של התינוק אומנם דואג לתנוחה טובה יותר לתינוק שלנו בתוך האמבטיות אך אלו אינם שומרים עליו מסכנת פגיעה או סכנת טביעה חלילה.

 

מומלץ מאוד שנקדים סדר בטרם נכניס את התינוק שלנו לחדר האמבטיות, כדאי מאוד לנקות את הסביבה מכל מיני חפצים מיותרים, בעיקר כל מיני חפצים שהוא עלול לנסות לבלוע או להכניס לפה, זכרו, בסביבת האמבטיות כל מיני תרחישי רחצה ואנו לא רוצים שהתינוק הקטן שלנו יבלע אחד מהם.

 

ואז, אחרי שסידרנו את הסביבה להגעתו של התינוק היקר שלנו לאמבטיות, נדאג גם שכל אשר אנו זקוקים לו עת אנו רוחצים את התינוק שלנו באמבטיות יהיה בהישג יד וזאת על מנת שלא נצטרך להפנות מבטנו מהתינוק שלנו ואפיל לא לרגע.

 

דאגו לסביבה נכונה באמבטיות מבחינת הטמפרטורות. בדקו את טמפרטורות המים ובררו ודאגו שתהיה טמפרטורה נוחה כשאתם מוציאים את התינוק מהאמבטיות ומנגבים אותו.

 

אם הילד שלנו יושב במושב מיוחד באמבטיות אז כשאנו מרימים אותו מהאמבטיות חשוב מאוד שקודם נרים אותו מאותו מושב מיוחד וזאת בשביל שנמנע ממצב מסוכן בו התינוק מתרומם מהאמבטיות והוא עדיין מחובר בגופו לאותו מושב. מצב זה ידרוש מאיתנו טכניקה מיוחדת וללהטט בידינו ואנו לא רוצים בכלל להגיע למצב כזה.

 

כשאנו מנגבים את התינוק כשאי שנעשה זאת במגבת שתהיה נעימה לו לעור, וכדאי שנציע לו סביבה נעימה להירגע לאחר האמבטיות .

 

זכרו, חווית האמבטיות עם התינוקות שלנו היא אמנם חוויה מאוד נעימה, אך חשוב מאוד שנקפיד על כל חוקי הזהירות השונים ושחלילה לא נפגע בתינוק שלנו.

 

המושב באמבטיות שלנו לתינוק שלנו עושה תפקיד חשוב אך הוא יכול להיות גם לסכנה אם לא נלמד להשתמש בו נכונה, והכי חשוב הוא שתמיד נשמור על המרחק שלנו מהתינוק באמבטיות מרחק של יד. כלומר, שאם אנו רוצים להגיע אל התינוק שלנו כל שנצטרך הוא להניף את היד שלנו לכיוון שלו.  

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017